Nej, jeg har nu heller ikke oplevet at den gør det af sig selv. Det er vist fordi man enten synkroniserer forkert - eller har fået vinklet noget af man ikke skulle have vinklet af.
Derhjemme har jeg al min musik liggende på mit NAS og så bruger jeg iTunes på min MacBook, men iTunes nægter konsekvent at loade 100% af min musik i musik-folderen selvom jeg tilføjer musik-folderen som library. Hvis jeg derefter går ind og tilføjer nogle af de manglende skiver, hver for sig, så kommer de fint ind.
Nogen der har oplevet noget lignende?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#73: Måtte selv opgive at få NAS og iTunes til at virke ordentligt. Det største problem var at NAS'en gik lidt i dvale - og når man så startede iTunes, så kunne den ikke "aktivere" NAS'en rigtigt.
Jeg endte med bare at smide alt ind på lokaldrevet, og i stedet bruge NAS'en til video, med den bekostning, at jeg nu ikke har adgang til mit musik når jeg er ude af huset.
#68: Hvor finder jeg den bog henne? Det er noget med at er på tilbud indtil d. 20. jan. ikke? - de eneste jeg kan finde under iBooks er "Hot Shoe Diaries" og "Moment it Clicks". Tjekkede dog godt nok kun med iPhonen.
Det er fordi det er selve bogen lavet som en App (derfor den har video og audio i sig) så det er i App storen du skal kigge 8-)
Ja det virker ret fiks, men den gemmer vel ikke i ren RAW på ipad'en, jeg stoler hvertfald ikke nok på det til og sige slet billeder fra kortet efter de evt. er overført.
Men jeg ser det som en smart måde til lige og se sine billeder igennem når man er på weekend ture, det er lidt nemmer og se fokus på en større skærm, så jeg har også overvejet den.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#77: Jo såvidt jeg lige ved. Så gemmer den både RAW og JPEG - men det du ser på skærmen, er dog kun den embeddede JPEG fra RAW-filen. Eneste ulempe er, at for at se filerne, så skal du fysisk kopiere dem over. Det tager selvfølgelig lidt tid hvis man har skudt 5000 billeder :)
#71 Tommy Kristensen 13 år siden
#72 Tommy Kristensen 13 år siden
#73 dyg 13 år siden
Nogen der har oplevet noget lignende?
#74 Tommy Kristensen 13 år siden
Jeg endte med bare at smide alt ind på lokaldrevet, og i stedet bruge NAS'en til video, med den bekostning, at jeg nu ikke har adgang til mit musik når jeg er ude af huset.
#75 Tommy Kristensen 13 år siden
#76 dyg 13 år siden
#77 elwood 13 år siden
Det er fordi det er selve bogen lavet som en App (derfor den har video og audio i sig) så det er i App storen du skal kigge
8-)
Ja det virker ret fiks, men den gemmer vel ikke i ren RAW på ipad'en, jeg stoler hvertfald ikke nok på det til og sige slet billeder fra kortet efter de evt. er overført.
Men jeg ser det som en smart måde til lige og se sine billeder igennem når man er på weekend ture, det er lidt nemmer og se fokus på en større skærm, så jeg har også overvejet den.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#78 Tommy Kristensen 13 år siden
#79 HonoDelLoce 13 år siden
#80 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"