Mht iPad'en - så har jeg oplevet noget lign. med min Apple-TV. Jeg havde købt en masse serier på iTunes, overført dem til Apple-TV, og tænkte så at jeg ville slette dem på computeren - så de ikke lå flere steder. Det resulterede dog i, at alt jeg havde fjernet fra iTunes biblioteket også blev slettet på mine enheder :) Bummer. Tror dog at jeg havde fået vinklet et eller andet dumt af ved en fejl.
Hvad har du fået smidt på at gode apps. Har du nogle anbefalinger til must-haves?
Selv er jeg ret glad for Eye-TVs app, StreamToMe, Flipboard - og ikke mindst ABC Player... Hulu har jeg endnu ikke fået til at virke efter at det er gone Hulu+ (Kræver vist amerikansk kreditkort)
Altså jeg vil mene du først og fremmest skal ha huset, det vinder du allerede meget ved, jeg høre dens High ISO egenskaber sku sparke en del røv, plus du kan gå i gang med og lege med Video (en ting jeg savner lidt, ikke fordi jeg står og skal bruge det, jeg vil bare gerne lege med det til nogle ting) har overvejet lidt og anskaffe en af de der små pocket cams, bare til leg. da jeg jo nok ikke skal ha et nyt DSLR forløbig 8-)
Objektivet kan du vel altid få senere hen, når du er hel sikre på hvad det skal være.
Af spil har jeg to jeg bruger meget Plants Vs. Zombies HD Og Eliss det sidste er ikke i iPad udgave men Iphone udgaven skaler fint op, det er et lille indie game, jeg bruger en del tid på.
Og så har jeg anskaffet Joe McNally's Life fotobog, som han har lavet en særlig Ipad udgave af, med video og lyd. Den læser jeg med stor fornøjelse, det er lidt en Howto guide omkring fotos, men også med hans egne erfaringer, og så gennemgår han forskellige aspekter med ISO, Shutter osv. men på en mere ligefrem måde end jeg før har læst.
Det er både en beginners book, men også en slags opslag for øvede folk, da han også snakker om forskellige former for fotografier, Mønstrer, mennesker, shilouet osv.
Jeg finder den faktisk ret go, og overskuelig opbygget.
Ellers kan jeg faktisk ikke husker jeg har nogle unikke Must have apps 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Btw. når itunes opgraderes, kan det så passe den laver rav i ens videoer, den valgte hvertfald og fjerne en del af mine da jeg sync'ede umiddelbart efter, har dog fået styr på det igen nu, men tænkte bare om det er en standard ting med itunes, eller jeg blot var uheldig her 8-)
Det sker jævnligt at Itunes sletter ting når man opdatere eller har haft koblet en enhed til - blot endnu en af de fantastiske ting ved Apple produkter.
#61 gi-jones 13 år siden
#62 gi-jones 13 år siden
#63 elwood 13 år siden
Ps. som skrevet før var det en julegave, så jeg ku ikke få mig selv til og sige nej 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#64 gi-jones 13 år siden
#65 elwood 13 år siden
Btw. hvornår får du det der D7000, så jeg kan begynde og hade dig 8-)
#66 Tommy Kristensen 13 år siden
Hvad har du fået smidt på at gode apps. Har du nogle anbefalinger til must-haves?
Selv er jeg ret glad for Eye-TVs app, StreamToMe, Flipboard - og ikke mindst ABC Player... Hulu har jeg endnu ikke fået til at virke efter at det er gone Hulu+ (Kræver vist amerikansk kreditkort)
#67 gi-jones 13 år siden
#68 elwood 13 år siden
Objektivet kan du vel altid få senere hen, når du er hel sikre på hvad det skal være.
Well Flipboard self.
Af spil har jeg to jeg bruger meget Plants Vs. Zombies HD
Og Eliss det sidste er ikke i iPad udgave men Iphone udgaven skaler fint op, det er et lille indie game, jeg bruger en del tid på.
Og så har jeg anskaffet Joe McNally's Life fotobog, som han har lavet en særlig Ipad udgave af, med video og lyd. Den læser jeg med stor fornøjelse, det er lidt en Howto guide omkring fotos, men også med hans egne erfaringer, og så gennemgår han forskellige aspekter med ISO, Shutter osv. men på en mere ligefrem måde end jeg før har læst.
Det er både en beginners book, men også en slags opslag for øvede folk, da han også snakker om forskellige former for fotografier, Mønstrer, mennesker, shilouet osv.
Jeg finder den faktisk ret go, og overskuelig opbygget.
Ellers kan jeg faktisk ikke husker jeg har nogle unikke Must have apps 8-)
#69 tiany 13 år siden
Det sker jævnligt at Itunes sletter ting når man opdatere eller har haft koblet en enhed til - blot endnu en af de fantastiske ting ved Apple produkter.
#70 Thomsen 13 år siden