R.I.P, sjovt så længe det varede! Så kan priserne godt stige igen!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! dont even go there...
ret sørgeligt, men sket er sket. nu håber jeg bare at universal smider samtlige udgivelser ud på blu-ray i løbet af de næste par måneder, da de var en af hoved grundene til at jeg valgte hd dvd først (me loves me some focus features).
I nyheden står der, at de har stoppet produktionen på fabrikken i Aomori. Til gengæld er det kun Japan, der er nævnt i nyheden. De understreger, at Bluray har 90 procent af markedsandelen. Men jeg går ud fra, at hvis Toshiba stopper produktionen i Japan, må det jo gælde for HD DVD i hele verden.
Synd, men ok, så længe min afspiller virker efter hensigten, har jeg ikke planer om at udskifte mine HD DVD film og det er jo stadig en ganske glimrende dvd-afspiller.
#1 filmz-Bruce 16 år siden
I følge det statslige japanske TV, NHK, har Toshiba besluttet at stoppe produktionen af HD DVD.
Well, nåede lige at modtage min American Gangster skive :)
R.I.P, sjovt så længe det varede! Så kan priserne godt stige igen!
#2 El vez 16 år siden
#3 caks 16 år siden
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! dont even go there...
ret sørgeligt, men sket er sket. nu håber jeg bare at universal smider samtlige udgivelser ud på blu-ray i løbet af de næste par måneder, da de var en af hoved grundene til at jeg valgte hd dvd først (me loves me some focus features).
#4 mr gaijin 16 år siden
http://www3.nhk.or.jp/news/2008/02/16/d20080216000...
I nyheden står der, at de har stoppet produktionen på fabrikken i Aomori. Til gengæld er det kun Japan, der er nævnt i nyheden. De understreger, at Bluray har 90 procent af markedsandelen. Men jeg går ud fra, at hvis Toshiba stopper produktionen i Japan, må det jo gælde for HD DVD i hele verden.
#5 filmz-Kadann 16 år siden