Den gode nyhed: Jeg er ikke faktureret for reparationen.
Den røvdårlige, men ikke overraskende, nyhed: PROBLEMET ER DER STADIG! Der er ikke en døjt der har ændret sig!
I første omgang har jeg skrevet til reparatøren, og spurgt ind til sagen. Jeg venter lige og hører hvad han siger til det.
Men ellers regner jeg dog med, enten at få den byttet til en ny fra Panasonic eller at få pengene tilbage fra forhandleren, og købe en ny. Og ikke en Panasonic!
#54 Fuldkommen sindsygt. Håber du tog forslaget til dig og skriver en kæmpe mail til en vigtig person i Panasonic. Det kan da virkelig ikke være den behandling man skal have, når man køber et så dyrt produkt.
Problemet med socialisme er, at før eller siden løber man tør for andre menneskers penge - Simon Emil Ammitzbøll
og produktet er altsaa ikke koebt hos panasonic. de har produceret det og derefter solgt det videre til en forhandler. Denne forhandler staar nu for det videre salg og reklamation.
kontakt forbrugerraadet og brok dig over forhandleren.
#55 Jeg har skam tænkt mig at forfatte et meget langt brev til Panasonic, ligemeget om sagen går i orden eller ej. Problemet er dog bare at man stort set kun kan kontakte Panasonic via deres telefonservice, og den sætter tilsyneladende en sport i at viderestille dig til folk uden relevans i sagen!
# 56-57 Jeg syntes nu nok at jeg har rigelig grund til at klage over Panasonic. Det er dem, ikke forhandleren, der har sendt min projektor fra Herodes til Pilatus og tilbage igen, fremfor blot at tilbyde mig en ny projektor. Det er også Panasonic der har returneret den til reparatøren, og påstået at den er repareret, når de i virkeligheden slet ikke har lavet noget som helst anderledes ved den. Det er også Panasonic, der til at starte med, har glemt at smide garantibevis med i kassen.
Det som forhandleren er skyldig i, er røvdårlig service, ikke ondskab eller dårlige hensigter. Han har blot solgt en projektor billigt, og undladt at yde support på den bagefter. Han har ikke solgt mig en brugt projektor, som du antyder og han har naturligvis heller ikke taget garantibeviset ud af kassen og sendt projektoren videre til mig uden garantibevis. Det er der vist ikke nogen der har interesse i.
Her i i hvert fald direkte tlf. numre til vigtige personer i Panasonic DK. Men hvis produktet er købt i tyskland, burde du måske skrive til den tyske side eller en generel EU side.
På linket jeg har skrevet er der direkte numre til nogen højere oppe i Panasonic. Jeg ved ikke om de gider høre om det, men det er absolut et forsøg værd. Bed dem evt. om deres email, så du kan maile dem din historie. Det kan du desuden også gøre til den almindelige kundeservice, så de kan sende den til den rette person.
Held og lykke og hold os opdateret :)
Problemet med socialisme er, at før eller siden løber man tør for andre menneskers penge - Simon Emil Ammitzbøll
#51 filmz-vassago 17 år siden
#52 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#53 davenport 17 år siden
Så nu skal den til rep!
Spændende at høre mere mandag..
#54 pulse83 17 år siden
Modtog projektoren tilbage fra reparation idag.
Den gode nyhed: Jeg er ikke faktureret for reparationen.
Den røvdårlige, men ikke overraskende, nyhed: PROBLEMET ER DER STADIG! Der er ikke en døjt der har ændret sig!
I første omgang har jeg skrevet til reparatøren, og spurgt ind til sagen. Jeg venter lige og hører hvad han siger til det.
Men ellers regner jeg dog med, enten at få den byttet til en ny fra Panasonic eller at få pengene tilbage fra forhandleren, og købe en ny. Og ikke en Panasonic!
#55 Notional 17 år siden
#56 filmz-saku 17 år siden
han har solgt dig en defekt projekter (hvis historik foer du modtog den, vi saa kun kan gisne om).
men vi ved at han har undladt at sende garantibeviset med og at det skulle vaere gjort i "ond" hensigt, finder jeg ikke specielt usandsynligt.
der er intet nyt i at servicen i europa stinker, og dette bare endnu et eksempel.
men at give panasonic skylden synes jeg ikke er fair.
#57 filmz-saku 17 år siden
kontakt forbrugerraadet og brok dig over forhandleren.
#58 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#59 pulse83 17 år siden
# 56-57 Jeg syntes nu nok at jeg har rigelig grund til at klage over Panasonic. Det er dem, ikke forhandleren, der har sendt min projektor fra Herodes til Pilatus og tilbage igen, fremfor blot at tilbyde mig en ny projektor. Det er også Panasonic der har returneret den til reparatøren, og påstået at den er repareret, når de i virkeligheden slet ikke har lavet noget som helst anderledes ved den. Det er også Panasonic, der til at starte med, har glemt at smide garantibevis med i kassen.
Det som forhandleren er skyldig i, er røvdårlig service, ikke ondskab eller dårlige hensigter. Han har blot solgt en projektor billigt, og undladt at yde support på den bagefter. Han har ikke solgt mig en brugt projektor, som du antyder og han har naturligvis heller ikke taget garantibeviset ud af kassen og sendt projektoren videre til mig uden garantibevis. Det er der vist ikke nogen der har interesse i.
#60 Notional 17 år siden
På linket jeg har skrevet er der direkte numre til nogen højere oppe i Panasonic. Jeg ved ikke om de gider høre om det, men det er absolut et forsøg værd. Bed dem evt. om deres email, så du kan maile dem din historie. Det kan du desuden også gøre til den almindelige kundeservice, så de kan sende den til den rette person.
Held og lykke og hold os opdateret :)