Gravatar

#11 pulse83 17 år siden

Jeg glemte at smide en tysk landekode foran nummeret. Nu melder det ikke fejl mere. Det er blot optaget konstant.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#12 pulse83 17 år siden

Lidt fremskridt siden sidst:

Jeg har idag afsendt min projektor til reparation hos C/AV i Viby, som er den eneste reparatør af Panasonic projektorer i Danmark. Jeg har dog afsendt den uden et garantibevis, men dog med en faktura. Så må vi se hvad de siger og om de overhovedet kan reparere den!
Excuse me, Flo!
Gravatar

#13 maniac 17 år siden

Du har ikke forsøgt at kontakte dem inden du fremsender den? De kunne da sikkert hurtigt svare dig på om du kunne få den repareret.
Gravatar

#14 filmz-vassago 17 år siden

Ja, du kan jo nu risikere, at de bare laver den, og fakturerer dig i stedet - og det kan hurtigt løbe op ude hos CAV.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 pulse83 17 år siden

#13 Jo, naturligvis. Det foregik sådan:

1. Jeg kontaktede og spurgte C/AV om de kunne reparere den. De sagde jeg skulle ringe til Panasonic og høre nærmere.

2. Det gjorde jeg så og Panasonic bekræftede at den godt kunne repareres hos dem, hvis man har garantibevis. Det har jeg bare ikke.

3. Jeg kontakter C/AV og siger at Panasonic sagde at den godt kunne repareres hos dem, men jeg nævner ikke noget om garantibevis.

4. C/AV siger OK. Bare send os projektoren med en kopi af købsfaktura. C/AV nævner altså ikke at de skal bruge et garantibevis! ;)

Så håber jeg bare at der ikke kommer en regning på reparation af projektoren!
Excuse me, Flo!
Gravatar

#16 filmz-Bruce 17 år siden

#15 Krydser fingre for dig!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 16 Krydser hvad kan krydses for dig ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#18 pulse83 17 år siden

En lille opdatering:

Efter at have skrevet til C/AV (reparatøren) 4-5 gange fik jeg endelig svar. De har ikke forklaret mig hvad det konkrete problem med projektoren er, men de har bestilt en ny optik/optical unit til min projektor. Men traditionen tro, skal der være en lille hage; Reservedelen kan først leveres d. 17/06/07! Så jeg venter lige tre uger til! :(

Prikken over i'et vil så selvfølgelig være hvis jeg bliver faktureret for reparationen. Det skal nok blive dyrt! Suk, suk!

Long and hard is the road to 1080p! ;)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#19 gi-jones 17 år siden

Du burde i mine øjne klage til det tyske forbrugerråd under alle omstændigheder. Jeg er overbevidst om at de må have regler angående reklamationsret der tilsvarer vores. Mon ikke det i virkeligheden dikteres af EU?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 El vez 17 år siden

Jeg krydser fingre for at det går iorden uden ekstraomkostninger, pulse!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: