#40 Ærgeligt du ikke købte den i DK, så kunne du bare hæve salget og få alle omkostninger refunderet. Indtil videre synes jeg dog du burde begynde at skrive et længere detaljeret brev og sende det til Panasonic og høre om det kan være rigtigt deres produkter og kundeservice er så ekstremt ringe. Det er vel snart over et ½ år siden den røg afsted?
Den dårlige omtale de får her alene koster dem mere end at give dig en helt ny...
Problemet med socialisme er, at før eller siden løber man tør for andre menneskers penge - Simon Emil Ammitzbøll
Puha ja, det er grotesk! Og god idé! Skriv det hele ned og send det til en Panasonic mand lidt oppe i hierakiet og spørg om Panasonic virkelig kan være den behandling bekendt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
40, 41 og 42 Utrolig ... det er første gang jeg hørt så mange problemer fra Panasonic, men som Bruce siger så skriv men både til P i Danmark og England.
Sjovt for det ville jo have været langt billigere og give dig en ny.
#41 Ja. Jeg ærgrer mig gul og blå over at jeg ikke valgte en lidt dyrere forhandler enten i DK eller Tyskland. Det havde absolut været merprisen værd!! Det er iøvrigt ca. 4 måneder siden jeg sendte den til rep.
#41-43 Jeg har også tænkt mig at skrive et brev til Panasonic nu. Dog venter jeg lige og ser om problemet løser sig denne gang. Jeg gider nemlig ikke ud i en lang bytte-handel som måske vil tage yderligere uger/måneder. Husk på at projektoren ikke er under garanti, da jeg ikke har noget garantibevis.
#45 Det er der nogen der påstår. Andre påstår at Panasonic har sin helt egen politik når det kommer til garanti. Personligt ved jeg ikke hvad jeg skal tro. Jeg krydser bare fingre for at jeg ikke får nogen regning for reparationen. Og får jeg en regning, tager jeg den der fra. De kan dog være helt sikre på, at jeg ikke betaler en rød reje for alt det besvær jeg har været igennem.
#46: Det er jo ikke Panasonic der laver reglerne. Reklamationsregler handler om butikken, ikke leverandøren. Jeg tror ikke du har noget i klemme i forhold til garantien. Problemet er om der er nogen tysk klageinstans som vil tage sig af det, hvis det kommer dertil. Men jeg synes du skal tage kontakt til dem der solgte dig den oprindeligt og kræve med store ord at de giver dig den fulde pris tilbage straks. Så er det deres problem, og du kan købe en ny et andet sted hvor den sikkert er faldet i pris.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Fik at vide af min reparatør at han havde fået min projektor tilbage igår, og havde tjekket at den fungerede og at der var billede på. Han har afsendt den til mig idag, så jeg har den nok på mandag! Han siger dog at han ikke fik testet den særligt grundigt, da han ikke havde tid, så jeg er lidt spændt på at se om alt er som det skal være. Ligeledes er jeg spændt på at se om jeg bliver faktureret for reparationen. Mandag bliver jeg meget klogere!
#41 Notional 17 år siden
Den dårlige omtale de får her alene koster dem mere end at give dig en helt ny...
#42 filmz-Bruce 17 år siden
Puha ja, det er grotesk! Og god idé! Skriv det hele ned og send det til en Panasonic mand lidt oppe i hierakiet og spørg om Panasonic virkelig kan være den behandling bekendt!
#43 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Sjovt for det ville jo have været langt billigere og give dig en ny.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#44 pulse83 17 år siden
#41-43 Jeg har også tænkt mig at skrive et brev til Panasonic nu. Dog venter jeg lige og ser om problemet løser sig denne gang. Jeg gider nemlig ikke ud i en lang bytte-handel som måske vil tage yderligere uger/måneder. Husk på at projektoren ikke er under garanti, da jeg ikke har noget garantibevis.
#45 Notional 17 år siden
#46 pulse83 17 år siden
#47 Notional 17 år siden
http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/...
Generelt står der, man har 2 års garanti i EU og man kan returnere produktet og få pengene tilbage eller byttet det, hvis det ikke virker.
En til på dansk, der omhandler minimumsregler i EU:
http://ec.europa.eu/consumers/cons_info/10principl...
Mon ikke der findes mere information på siderne.
#48 gi-jones 17 år siden
#49 pulse83 17 år siden
Fik at vide af min reparatør at han havde fået min projektor tilbage igår, og havde tjekket at den fungerede og at der var billede på. Han har afsendt den til mig idag, så jeg har den nok på mandag! Han siger dog at han ikke fik testet den særligt grundigt, da han ikke havde tid, så jeg er lidt spændt på at se om alt er som det skal være. Ligeledes er jeg spændt på at se om jeg bliver faktureret for reparationen. Mandag bliver jeg meget klogere!
#50 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg krydser fingre for at de glemmer alt om regningen, eftersom de har været så længe om det.