Efter at have set de 2 første afsnit igår er det helt klart en serie jeg vil følge nærmere med i, det er lidt lige som LOST, på den måde man følger personerne de har alle en historie som man hele tiden blvier mere afklaret, mens der stadig er nogen som man ikke rigtig ved noget om, men der er sku ikke sparet på effekter, men jeg ville gerne se mere til Blackoutet rundt i verdenen, det kan være det kommer hvilket jeg håber, men indtil videre kan jeg da kun sig god for dens gode omtale.
afsnit 1 5/6 afsnit 2 5/6
på et tidspunkt følte jeg at de havde fået lidt inspiration ved Saw, hvilket ikke passede så godt til serien, men det gjorde det mere spændende da det var en del af Flashforward.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
på et tidspunkt følte jeg at de havde fået lidt inspiration ved Saw, hvilket ikke passede så godt til serien, men det gjorde det mere spændende da det var en del af Flashforward.
Ja, den måde de filmede de flashforwards. Jeg glæder mig til at Charlies flashforward.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Er jeg den eneste der har lagt mærke til hvor uendeligt glemsomme amerikanere åbenbart må være? Det er da helt sindssygt så mange gange man lige skal mindes på hvad de forskellige har set..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#17 - syntes også det blev lidt voldsomt indimellem - specielt med konens flashforward, hvor man skulle blive ved med at se Jack Davenport vende sig om imod hende... :D Men mon ikke sådanne ting bliver mindre og mindre i løbet af serien! Tror bare det er noget intro :D
Jeg må desværre skuffe jer.. Har set de første 10 afsnit og selvom serien starter stærkt og lovende begynder kvaliteten hurtigt at dale - og det med de ulideligt mange gentagelser bliver kun værre. :(
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
#11 vanilla_ice 14 år siden
#12 Nicki52 14 år siden
Så den danske oversættelse er forkert.
#13 MOVIE1000 14 år siden
afsnit 1 5/6
afsnit 2 5/6
#14 Nicki52 14 år siden
Ja, den måde de filmede de flashforwards. Jeg glæder mig til at Charlies flashforward.
#15 MOVIE1000 14 år siden
#16 Nicki52 14 år siden
Jeg kan ikke se det.
#17 HonoDelLoce 14 år siden
#18 MOVIE1000 14 år siden
#19 Lady Arwen 14 år siden
#20 weebs 14 år siden