Der kommer en fed serie på kanal 5 den 24. januar der hedder Flashforward. Den handler om verden går i stå og menneskene får blackout i 2 min og 17 sekunder. I deres blackout har de et flashforward og ser noget af deres egen fremtid. F.eks utroskab, død og undergang. Den ser så fed ud. Det et holdet bag Lost der står bag, så det må være godt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg har lige set de to første og ved ikke helt hvordan det lover. På den ene side er historien interessant og skuespillet virker rimeligt, men på den anden virker det bare som om de vil trække historien i utrolige langdrag, lidt som Lost. Umiddelbart vil jeg tror den virker bedst som miniserie, men giver den da en chance og ser hvorhen den udvikler sig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Synes den var rigtig god! Godt skuespil og synes det er en ret fed storyline - kan godt lide det som ham (måske) "D. Gibbons" sagde inden eksplosionen, tror det bliver omdrejningspunktet; at de som forudser noget kun gør det værre! Og havde glædet mig rigtig meget til at se Joseph Fiennes og Jack Davenport, som jeg rigtig godt kan lide :D - synes ikke de er med i nok!
Lige en hurtig rettelse, det er ikke holdet bag "Lost" der har lavet denne serie. Det er Brannon Braga og David S. Goyer der har lavet denne serie, og ingen af de to havde noget med "Lost" at gøre. J.J. Abrams startede "Fringe" som mange, nogle gange blander med "Flashforward" :)
#7 - havde slet ikke lagt mærke til at #1 havde skrevet det! Men har faktisk læst det samme andre steder på nettet, hvor jeg har tænkt at det da var forkert at det var det samme hold bag :)
#1 Nicki52 14 år siden
Den handler om verden går i stå og menneskene får blackout i 2 min og 17 sekunder. I deres blackout har de et flashforward og ser noget af deres egen fremtid. F.eks utroskab, død og undergang.
Den ser så fed ud. Det et holdet bag Lost der står bag, så det må være godt.
#2 wimmie 14 år siden
#3 Nicki52 14 år siden
#4 Nicki52 14 år siden
#5 lagoni 14 år siden
#6 Lady Arwen 14 år siden
#7 cansi 14 år siden
J.J. Abrams startede "Fringe" som mange, nogle gange blander med "Flashforward" :)
Men første episode havde et fedt klimaks.
#8 Lady Arwen 14 år siden
#9 Nicki52 14 år siden
Jeg hørte det i trailer og læste det, men har ikke fundet noget bevis for det.
#10 Lady Arwen 14 år siden