Gravatar

#31 Kruse 14 år siden

#29: Buzz v. 2.0?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#32 Riqon 14 år siden

#31 -

Det lader til det ... Jeg prøver virkelig at tage alle folk seriøst herinde, men af og til kortslutter den godt nok for mig, hvor jeg blir møghamrende irriteret over, at folk ikke evner så basale ting som at konstruere og afkode helt almindelige sætninger. Ak og ve, det er åbenbart World Wide Webs forbandelse...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#33 Spanner 14 år siden

Jeg synes at det virker som en serie, der kører for meget på en gimmick. àla The 4400, som ikke kunne holde dampen oppe lige så snart de havde brugt deres første ideer op.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#34 Lady Arwen 14 år siden

Synes stadig efter at have set tredje afsnit at serien er ret god! Dog mangler jeg lidt mere "mystik" altså lidt mere, at man overhovedet ikke ved, hvad der foregår (lidt ligesom Lost havde/har)
Doctor Who <3
Gravatar

#35 Hjorthen 14 år siden

Der kommer flere spørgsmål som tiden går :)

OT: Men tror heller ikke den kan blive ved i så forfærdelig mange sæsoner, de første 10 afsnit er gode men når handlingen er sat op på den her måde ser jeg ikke hvordan de kan få mere end 1 allerhøjest 2 sæsoner til at gå.
Gravatar

#36 HonoDelLoce 14 år siden

Hjorthen (35) skrev:
OT: Men tror heller ikke den kan blive ved i så forfærdelig mange sæsoner, de første 10 afsnit er gode men når handlingen er sat op på den her måde ser jeg ikke hvordan de kan få mere end 1 allerhøjest 2 sæsoner til at gå.

Der er nu masser af muligheder for at lave flere sæsoner, hvis man læser bogen, som serien er (meget) løst baseret på :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: