Gravatar

#161 cansi 14 år siden

Jeg lagde bare denne teori ud pga den var interessant, jeg tror ikke selv på den. Og derfor vil jeg ikke til at argumentere for det ;)

og min pointe med da jeg skrev at du var den eneste der havde forstået den var som jeg havde forstået.
Gravatar

#162 filmz-Claudius 14 år siden

Problemet med teorien er, at hvis Aaron egentlig er død uden MIB, hvordan kan han så være i live væk fra øen? Og hvis han ikke kan, og MIB dermed allerede har taget ophold i ham, hvorfor har MIB så overhovedet brug for at skaffe sig af med "The Candidates"?

Bevares, det udelukker ikke teorien. Forfatterne opfinder jo selv reglerne, så de kan også tilføje undtagelser. Det komplicerer bare det hele. Så får vi stedet noget som, "men MIB kan ikke forlade øen, medmindre han har bundet sig til en andet levende men også dødt menneske på en sommernat, hvor der er fuldmåne, og stjerne står i den rette formation, mens en jomfru udgyder sit blod, og..." Ja, tilføj selv mere... Hvilket punkt skal sådan et plot nå til, før man som publikum bare giver op og mister interessen?
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#163 cansi 14 år siden

Lost er bedre til at skabe mysterier end at svarer dem ;)

Kort sagt om hvad jeg synes om denne episode ! Dette kunne have været "the episode" men næ nej så får vi sådan noget her :(
Gravatar

#164 filmz-Claudius 14 år siden

http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#165 cansi 14 år siden

HAHAHA ;=)
Gravatar

#166 cansi 14 år siden

Men hvis vi skal lige skal vende denne episode, men fortolke om det der skete til sidst og det håber er, da MIB falder ned gennem det der hul, slipper han Smokey løs, og smokey tager så hans MIB's form. Så man kan sige at det lys der var i det hul var det der holdte smokey nede, og da MIB ryger igennem det bryder han balancen. Jeg håber at det er det der sker, for det vil være lidt "øv" hvis det var at han faldt derned og BAM så er han en sort sky ;)

Hvad er jeres idé om dette ?
Gravatar

#167 cansi 14 år siden

Ved ikke om i kender VOZZEK69, han er en stor fan der efter hver episode skriver gennemgang af episoden som han kalder "Things i noticed" Det er helt fantastisk, jeg har læst dem alle sammen lige siden han startede i midten af sæson 2. Han fanger en hel masse ting, og episoden giver mange gange bedre mening når man har læst hans gennemgang ;) Jeg har engang imellem mistænkt ham for at være en af forfatterne men det er mig... De er ret lange men det er det værd...

Så nu hvor vi har ferie imorgen, så synes jeg at i måske skulle overveje at læse hans gennemgang af "Across the Sea" Hvor han skriver at "Mother" var Smokey ;)

http://darkufo.blogspot.com/2010/05/things-i-notic...
Gravatar

#168 Nicki52 14 år siden

Det var da en god episode. Den første uden nogen hovedpersoner (med udtagelse af tre klip fra S1E6). Men jeg vidste lige fra Mother dræbte Jacob og MIB's mor og da vi fandt ud hun ikke ældes, vidste jeg hun var Smokey. Men hvorfor kunne MIB så dræbe hende. Men det er fedt for Jacob at vide at det ikke var hans bror der dræbte ham, men Smokey. Men Jacob må have det lidt dårligt med at dræbe sin bror inddirekte. Hvis Smokey kommer væk fra øen, kan han dræbe hvem han vil, men det er også fedt at han har de samme regler som hans bror, det er sikkert fordi at MIB er hans første krop.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#169 Nicki52 14 år siden

Hold kæft et fedt afsnit. Vi fik godt nok svar på mange spørgsmål. Havde også lige glemt Ana Lucias attitude. Men jeg glæder mig til at se hvorfor de alle sammen skal samles, Desmonds agenda. Altså indtilvidere ved vi at de bare skal vide de har været på øen, men hvorfor. De skal lige hente Sawyer, Jin og Sun, så er de klar. Locke kommer helt automatisk. Det var sateme også godt vi mødte Danielle igen og hun var godt nok med ny energi. Det kan være at Ben bliver Alex stedfar. Men vi ved ikke om Richard er død, det aner vi ikke, om Richard kan dræbes af MIB, han kan jo ikke engang begå selvmord. Troede Ana Lucia var Davids mor, så er det sandsynligvis Juliet. ABC vil heldigvis ikke afslører bipersonerne. Men jeg har på fornemmelse at Shannon også kommer med.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#170 cansi 14 år siden

Fantastisk set'up episode ;)

En hel masse svar !


BEN IS BACK !
Fuck hvor var han kold,
"he doesnt get to save his daughter" WOW
Og fantastisk scene med Jacob. En af min ynglings linjer i hele LOST vil være. "You needed the island as much as it needed you" XD

Det lå klart i lang tid at Jack ville være den der skulle tage over :)

Desmond tager dem alle med over Davids koncert. Hvad der sker bliver spændende at se...

Her en en fantastisk teori, jeg lige vil dele ! Jeg får gåsehud bare af at læse dette ! Det kunne være så vildt !

Here is how I believe the fates (versus coincidences) might line up at the concert:


1. David and Jack Shephard will be there, as well as Jack's ex-wife and Claire. In an ideal world, the paradox (Pair of Docs, in this case) will be that Jack and Juliet used to be married and are now amicable. Single fertility doctor Juliet meets Detective James Ford, who will be there with his partner Miles. The two hit it off and she suggests that they go for coffee, and go dutch.

2. Due to their ties to the museum, Dr. Chang and Charlotte will be there, as well as Eloise Hawking and Charles Widmore.

3. Hurley will bring Sayid and Desmond will bring Kate after helping them escape from jail. Libby will meet Hurley there, per his request. The same goes for Penny, as requested by Desmond.

4. Ben will bring Danielle there on a date, perhaps a double date with Locke and Helen. And of course they might bring Alex along as well.

5. Sun and Jin are the wildcards, as I am unable to envision a situation in which the recovering and pregnant Sun would want to attend a concert with her husband. I have to wonder whether or not their death on the island will affect the end game of their situation in the flash sideways.

The fact that Desmond called Jack to tell him that Oceanic Airlines finally found Christian Shephard's coffin leads me to believe that it is in Hurley's Hummer en route to the concert; thus, another key player will be in the vicinity for the big event. That Jack is the final Candidate on the island and four generations of Shephard men would be in the same location is beyond coincidence: Christian, Jack, David and Aaron.

My theory is that at the exact moment when either notLocke gets killed or he destroys the island, something snaps into the consciousness of those at the concert in the flash sideways. They all remember their island experiences and look around at one another in a new and confusing light, but never actually crashed there.

Another possibility is that Claire goes into labor at the concert. Aaron has always been important to the overall story, and his birth just might set off a critical series of events in the flash sideways. Juliet will take charge, but they will need to airlift her to a hospital. In flies a medical helicopter, piloted by Frank Lapidus. This completes the circle of Desmond's vision that led to Charlie's sacrifice.

http://1.bp.blogspot.com/_T4mad2E-0Xk/S_MZ5prNZRI/...

Remember Locke's sweat-lodge induced vision in S3 (Further Instructions)? Take a look at the photo above from that dream and tell me that you don't think it's possible for that to become a reality...spoiler


Så er det på mandag ! Utrolig at det er ved at ende, har været med siden 1. december 2005 hvor Kanal 4 sendte LOST sæson 1 som en slags julekalender :)

Skriv ny kommentar: