Gravatar

#151 Nicki52 14 år siden

Det må bare betyde at han vender tilbage til øen. Jeg har fundet ud af Aaron betyder, mon det ikke er sådan i Lost.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#152 filmz-Claudius 14 år siden

#151

Men hele MIB's mission er jo netop at forlade øen... Hvis MIB er Aaron, så er det jo allerede sket, og hele plottet i 6. sæson er dermed ligegyldigt.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#153 Nicki52 14 år siden

#152
Det passer jo med hvad vi ved om ham. Hans mor var tosset, ligesom Claire. Men MIB er ikke Aaron, for så vidt jeg kan huske er Aaron blond, og MIB mørk.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#154 natterjack 14 år siden

Vi snakker ikke om, at Aaron og MIB er samme person (hvordan giver det mening?), men teorien om at MIB kan tage Aarons skikkelse, fordi han var dødfødt.
Gravatar

#155 cansi 14 år siden

# 154

Det ser ud til at du er den eneste der har forstået det ;)

Det er en meget interessant teori ;)

Gravatar

#156 natterjack 14 år siden

#155

Det er kun Nicki52, der ikke har forstået det. Og jeg synes ikke rigtig, det er en interessant teori, se #149.
Gravatar

#157 cansi 14 år siden

Spørgsmålet er om det er Aaron = Claires rigtige barn der har forladt øen. Eller om det er Aaron som har MIB i sig !
XD
Gravatar

#158 natterjack 14 år siden

#157

Men det giver jo ikke mening. Det er blevet fastslået, han ikke kan forlade øen, så hvorfor skulle en del af ham pludseligt være i stand til det? De ville bryde de regler, de selv har opsat for deres univers.
Gravatar

#159 cansi 14 år siden

Hehe, lost i sig selv giver ikke mening ;)
Gravatar

#160 natterjack 14 år siden

Imponerende modargument.

Skriv ny kommentar: