Gravatar

#1 cansi 14 år siden

Jeg syntes at vi skal have en tråd hvor vi snakker om sidste sæson af Lost mens den bliver vist. Det er jo i aften det starter igen. Vi kan snakke om episoder, mysterierne, svarene, teorier, billeder, easter eggs og evt de streamlinks der vil komme fra Dark.

Please ingen spoilers, episode navne eller cast lister. Hvis det skal være så skal de sættes i sådan en
spoiler
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

Hvorfor ingen episode navne?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 14 år siden

Episodenavne kan også være spoilers.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Nicki52 14 år siden

Må de ikke være inde i
spoilers
?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 14 år siden

cansi (1) skrev:
Please ingen spoilers, episode navne eller cast lister. Hvis det skal være så skal de sættes i sådan en
spoiler


Nicki52 (4) skrev:
Må de ikke være inde i
spoilers
?


#4 Besvarer disse citater dit spørgsmål?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Nicki52 14 år siden

Jeg synes de videoer virkede af helvede. Hvert 20 sekund vil den ha' jeg loggede ind og da jeg gik glip af hele ti minutter, droppede jeg det. Men nu har jeg set afsnit 1. Men ikke to, ser jeg først kl. 13:00. Hvis I skriver her inden da, så hvis der er spoilers med afsnit to, vil I så ikke være venlig at skrive først: Nicki52, Don't look.

Jeg blev faktisk lidt skuffet. Men syntes det meste var fedt. Altså, der hvor de afslørede at røgmonsteret havde forklædt sig som Locke og vi ved ikke om den har onde intentioner om de overlevende. Jeg ihvertfald fra promotrailer at de alle kommer alvorligt i knibe og nogen dør igen. Glæder mig til at se Faraday i live igen. De møder måske hinanden. Det der var skuffende: Boones og Charlies hår. Det er jo alt for kort. Kunne de ikke give Dom en speciel made paryk på næste gang og Ians frisure ændret. Men forstår ikke hvorfor Claire og Shannon ikke var med flyet. Hvordan kunne Shannon stadig blive i Australien da hun var på Oceanic 815 og vi fik ikke at vide hvor Claire er. Men hvis Shannon ikke er der, gik hun ikke i seng med Boone. Men det mysterie løser sig nok. Så var der også en fejl da vi så tågen som Locke første gang i denne sæson. Hans ar lige under øjet. Kan ikke huske hvorfra. Arret det er væk lige der, men når man ser ham igen har han aret. Det var synd hvor Juliet døde, men nu ved vi hvem Sawyer virkelig elsker - elskede - for Kate er bare en god ven han har været i seng med.


"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 Tommy Kristensen 14 år siden

Hvor er det lige at folk ser de afsnit?
Gravatar

#8 cansi 14 år siden

# 6

Claire ser du i part 2

Hvorfor shannon ikke var på flyet eller hvorfor håret var anderledes eller hvorfor jack kun fik 1 miniflaske vodka istedet for 2. alle de små ændringer, dem svarede damon og carlton her

http://popwatch.ew.com/2010/02/02/lost-premiere-da...

:)
Gravatar

#9 Nicki52 14 år siden

#7
Der var livepremiere kl. 03:00 i nat.

#8
Jeg har lige fået svar på mit spørgsmål. Hvis øen ikke var sunket (S6E1), så var Shannon med og Boone havde en anden frisure. Charlie havde fået en klipning og i stedet for skylle potten ud i toilet, så sluger han posen, næsten dør og bliver anholt. Så Ana-Lucia, Libby og Mr. Eko kommer ikke med flyet, for den er druknet og ikke i live mere. Så kunne den ikke bestemme hvem som skulle med. Men den forklare ikke hvorfor vi ikke så Claire på flyet og hvordan hun kunne være der før dem, for Hugo står stadig i kø til taxierne, da Kate tager Claire taxi. Mit bud, er at Kate skal tage imod Claires barn igen. Men er der nogen der ved hvordan den ø sank? Tror det har noget at gøre med de kinesere i andet afsnit.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 cansi 14 år siden

Det er alternativ tidslinje. Alt hvad der skete før, har ikke noget med den nye tidslinje at gøre. Som Boone siger så ville Shannon ikke med tilbage. Det er en beslutning hun har taget i den tidslinje :)
Man ved ikke endnu om Claire var på det fly eller om hun ikke var. Så der en hel masse ændringer :=)

Degan, kineseren i andet afsnit. Han har ikke noget med det 815erne at gøre i det anden tidslinje. Han er en af de rigtige Others (Richards folk) ikke dem fra Dharma. Og ham kommer vi til at se meget mere af ;)
Er på arbejde pt. skriver mere på det når jeg har fri ;)

Skriv ny kommentar: