Gravatar

#181 cansi 14 år siden

Claudius

Her er svaret på hvorfor "aaron" var speciel

Det starter fra 3:05

Gravatar

#182 filmz-Claudius 14 år siden

#181

Det er en bortforklaring. Og det giver måske mening, men det ændrer ikke på, at de folk, der giver bortforklaringen, er de samme som oprindeligt spillede Aaron op til at være noget særligt. Med en bortforklaring løber de bare fra deres ansvar som fortællere. Helt det samme er tilfældet med Walt.

Men det kan være lige meget nu. Det var en skuffende slutning, der ikke gav nogle svar, hvilket også var, hvad jeg havde ventet.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#183 Nicki52 14 år siden

De lover at svarene kommer på dvd'en X
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#184 tiany 14 år siden

En god slutning på den serie vi har efterhånden har fulgt i 6 år, men jeg ved ikke hvor begejstret jeg er for alt den kristne symbolik vi fik smidt i hovedet i det sidste afsnit.
Det er fin at forfatterne vil have at LOST skal handle om tro, men jeg tror blot at det kunne være lavet anderledes.

Men jeg fandt det godt at alle blev vækket i sideways-universet og vi derigennem fik en masse gensyn - til trods for at nogle sikkert vil klantre det for at være sukker-sødt.

Der hvor jeg er forvirret hvor nogle her måske kan give mig et svar er: Hvornår døde de? Jeg kan godt se at dem der er på øen måske dør, men hvad med Kate, James og Claire - hvornår er de døde?


Nu skal jeg så bare komme mig over det tomrum som LOST efterlader...
Valar morghulis
Gravatar

#185 elwood 14 år siden

Join the next series from the creators of LOST... FOUND
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#186 tiany 14 år siden

#185 LOL :D
Valar morghulis
Gravatar

#187 Antlion 14 år siden

Magen til klichéfyldt og sukkersødt dramatik skal man lede længe efter. Selvom jeg ikke havde forventet andet, var denne finale trods alt for meget af det gode. Dette, en masse tekniske fejl og generelt en kedelig og forudsigelig afslutning på 6 års TV, giver mig ligefrem ikke et positivt minde om "Lost".


Sæson 1 er fortsat den bedste sæson. Siden hen (med nogle få undtagelse) har det gået ned af bakke, og det er desværre endt i en langtrukken og ligegyldig affære.

#184:

Nej, det fik vi intet svar på. Måske styrtede flyet ned, eller også er de blot døde derhjemme? Miles, Lapidus, Richard var heller ikke at finde i kirken, men dette var nok fordi de (ligesom Ben) endnu ikke var parate til at "komme videre".
Gravatar

#188 filmz-Claudius 14 år siden

#184

Sideways-universet et er ikke ægte. Som Christian forklarer, er det et sted udenfor tidslinjen, som er skabt, for at karakterene kan mødes efter deres død. Nogen af dem døde tidligere - som Charlie, Boone, Shannon og seneste Sayid, Jin og Sun - og andre døde senere - som Kate, Sawyer og Hurley - men vi ser det i seriens slutning, fordi det er det tidspunkt, hvor seriens primære hovedperson, Jack, dør i den ægte tidslinje. Konsekvensen er, at Kate, Sawyer, Claire, Miles, Frank og Richard undslap øen på flyet, mens Jack døde, og Hurley forblev tilbage som den nye "Jacob" med Ben som rådgiver. Der er en helt specifik grund til at serien begyndte med at Jack åbner sine øjne på øen, og slutter med at han lukker dem. Jack er død, og hele sideways-universet fokuserer på han i slutningen, fordi det er det tidspunkt, hvor han døde. Bemærk hans afsluttede kommentar til Desmond: "See you in another life, brother".


Men hvis du er skuffet er jeg enig. De afsluttede ikke i så høj grad serien, som de besluttede bare at stoppe den.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#189 Nicki52 14 år siden

Jeg er ikke skuffet, men overrasket. Glæder mig til deres forklaringer på dvd'en så vi kan få alle de sidste detaljer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#190 filmz-Claudius 14 år siden

# 183

Ja, selvfølgelig lover de det :)
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html

Skriv ny kommentar: