Gravatar

#191 Nicki52 14 år siden

Claudius (190) skrev:
# 183

Ja, selvfølgelig lover de det :)

Tror du ikke på dem. Første gang de lovede det, var før premieren på sidste afsnit. Der blev afsnittet lidt længere på dvd'en. DIRECTORS CUT!!!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#192 filmz-jonasgr 14 år siden

Nå så fik jeg set det sidste afsnit og det var godt nok en cheesy omgang. En masse omfavnelse og gråd i bedste Daniel Steel stil, så har jeg ikke røbet for meget.
Da jeg startede på sæson 1, var der en masse spørgsmål jeg gerne ville have svar på. Nu hvor vi er nået til den sjette og sidste sæson, er der endnu flere men nu er jeg sådan set ligeglad. Det er kørt helt ud på det overdrevne, at det hele er ligegyldigt.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#193 filmz-jonasgr 14 år siden

Tim Goodman skriver lidt om Lost.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#194 natterjack 14 år siden

Tro på at vi får alle de sidste detaljer på dvd'en.
Gravatar

#195 cansi 14 år siden

finale episoden på dvd'en vil være 20 min længere. Hvor vi bl. A. Vil se walt. :)
jeg tror at folk glemmer at lost altid har handlet om karakterne. Vi skal selv fortolke os til mytologien, ligesom med 2001 ;)

men jeg syntes at i skal læse det der står i linket. Det er en af forfatterne, der giver indblik i nogle af de ting som ikke blev klargjort ''100%'' bl. A. Dharma folkene :)
http://lostmediamentions.blogspot.com/2010/05/some...
Gravatar

#196 filmz-Claudius 14 år siden

# 191

Jeg tager den kommentar som et oplagt salgstrick for at få Lost-fans til at købe dvd'erne. Hvis de havde haft noget i posen, så havde vi set det i finalen. Nu er den så passeret uden at give svar, og så lover de det på dvd'erne. Og når de så kommer uden svar, så lover de det for den samlede dvd "extended series edition"... Og når det ikke besvarer noget, så lover det på... Lad os bare sige, at jeg ikke holder vejret.

# 195

Finale-episoden var allerede 20-30 minutter længere. 2½ time i stedet for 2 efter amerikansk målestok (= inklusive reklamer). Jeg er sikker på, at der vil være deleted scenes i stil med "missing pieces", men ekstrascener specifikt til slutningen? Det tvivler jeg stærkt på.

# 192

Vi havde så lidt samme oplevelse, kan jeg høre. De afsluttede det som dyst mellem om det var Jack eller Locke/Smokey, der ville få ret til sidst. Desværre blev det i stedet Desmond...

Jeg husker dengang X-Files sluttede, og folk var skuffede over, at ikke alle spørgsmål gennem hele serien blev besvaret og ikke alle plot-tråde afsluttet. Hvor var vi dog naive dengang... X-Files havde langt mere afslutning end Lost. Men måske skulle jeg ikke være skuffet. Selve titlen var jo et stort spor på, hvor det ville bære hen ;)
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#197 filmz-Bruce 14 år siden

#193 Jeg har ikke set Lost, men kan relatere til Goodmans udsagn "it was all about the journey, not the ending". Hvis Mad Men skulle ende uden en ende, så ville jeg have haft det helt fantastisk på vejen dertil.

Men havde Life on Mars derimod disket op med en skod slutning, som den amerikanske version gør, så ville jeg nok blive brutalt pissed, fordi den serie investerer så meget i en enkelt præmis, som simpelthen SKAL forklares godt, ellers kan man ikke undgå at føle sig røvrendt.

Hvilken slags serie Lost er, skal jeg således lade være at fantasere om.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#198 cansi 14 år siden

Den blev forlænget med en halv time, ja. Men på dvd'en vil den blive yderligere :) missing pieces var kun sæson 3 ;)
Gravatar

#199 cansi 14 år siden

Den blev forlænget med en halv time, ja. Men på dvd'en vil den blive yderligere :) missing pieces var kun sæson 3 ;)
selvfølgelig har de svarene, men da der gik op for dem at de havde alt for meget til finalen, valgte de at se bort fra svarene og i stedet for at fokusere på karakterne og slutningen på den historier. Sjovt nok hedder episoden ''the end'' det er lidt frusterende men der var i mine øjne det rigtige valg, at vægte karakteren højere end svarene.
Gravatar

#200 filmz-Claudius 14 år siden

Så efter at have fulgt serien i seks år gennem 121 afsnit, så mente man ikke, der var tid til at give de sidste svar, som i stedet kommer på dvd?

Jeg siger, "Nice try, guys, but save the sales pitch." Den køber jeg simpelthen ikke.

Selv hvis svarene er på dvd'en, så er der nul chance for, at jeg køber dem. At placere dem der er simpelthen at tage folk som gidsler: "Køb vores dvd, ellers får du ikke nogen svar!" Mit svar er, at de kan skride af H. til. Selv hvis jeg var interesseret i at købe dem, så er den taktik en god grund til at nægte at ofre en eneste rød øre på det. Ren bondefangeri. Samme taktik som bruges til at sælge stoffer. "Just say no".
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html

Skriv ny kommentar: