Gravatar

#21 tiany 14 år siden

Jeg spørger bare hvor er
Michael & Walt ??
Valar morghulis
Gravatar

#22 cansi 14 år siden

# 21

Walt kan de i princippet ikke bruge længere, da skuespilleren er vokset en del. Og i den alternative tidslinje er de jo tilbage i 2004. Michael for vi at se igen ;)

Gravatar

#23 Lord Beef Jerky 14 år siden

Haha, epic tråd! Det eneste jeg kan se er "Se spoiler >>" overalt! Blev lige færdig med sæson 5 i går, og starter lige helt forfra før jeg går i gang med sæson 6, så det passer nok nogenlunde med blu-ray udgivelsen næste vinter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#24 cansi 14 år siden

Lost s6 bliver udgivet 24 august :)

http://www.blu-ray.com/news/?id=4105
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 14 år siden

#24 Det var da dejligt hurtigt. Tak for info.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 MOVIE1000 14 år siden

sæson 6 bliver vist på dansk tv til april
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg ser det kun hvis det er HD!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#28 Geekalot 14 år siden

Nok sige man skal til at følge ordentlig med i season 6 nu ved at blive lidt tricky :)
Gravatar

#29 AdamZack 14 år siden

Lost 6 har dansk premiere d. 15 feb
Gravatar

#30 kasper0204 14 år siden

tiany (21) skrev:
Jeg spørger bare hvor er
Michael & Walt ??


Michael er død og Walt lever et normalt liv tilbage på fastlandet? Michael's død så vi i sæson 4 og Walt har vi også set i sæson 5, hvor han levede normalt og gik i skole. :o) Der er jo ingen der siger, at de skal være ombord på flyet i den anden tidslinje? Det er jo ikke en direkte fortsættelse vi ser, af hvad der ville ske, hvis flyet aldrig styrtede ned. Det er en helt anden tidslinje. Shannon er heller ikke ombord. Ligesom Claire måske heller ikke er. Og Desmond ér tilgengæld ombord med de andre, i denne tidslinje :o)

Skriv ny kommentar: