Gravatar

#41 AdamZack 14 år siden

cansi (40) skrev:
Episode 3 var virkelig ikke noget at hurraaa for. Intet skete, men det kende tegner også en Kate episode. Intet blev der svaret på, ingen nye spørgsmål. Bare en "filler" og det er sku irriterende !!


Enig
Gravatar

#42 Nicki52 14 år siden

Men så får vi noget ud af næste.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#43 ks 14 år siden

Sidste afsnit afslørede da en hel del angående Claire's skæbne, og sluttede da også med en særdeles potent cliffhanger!
Gravatar

#44 Nicki52 14 år siden

Jaja, men den fortalte ikke hvordan hun blev det eller om hun er god/ond. Det så ud som om hun genkendte Jin.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#45 ks 14 år siden

Det gjorde den naturligvis ikke, men mon ikke, de gemmer det til de kommende afsnit. Der skal også være lidt at se frem til :)
Gravatar

#46 tiany 14 år siden

Epi 4:
Er det mon planen at James skal slå de andre kandidater ihjel for at han og MIB kan komme af øen?
Valar morghulis
Gravatar

#47 Nicki52 14 år siden

Ja, men han dør jo også. Når der ingen er at beskytte kan forlade øen. Men Sawyer er godt nok godtroende.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#48 cansi 14 år siden

En ting jeg har lært gennem alle disse år jeg har set LOST er tålmodighed !
Gravatar

#49 Nicki52 14 år siden

MIB og Sawyer skal nok myrde dem i templet. Han vil udrydde The Others sammen med Claire og Sawyer. Men hader godt nok MIB. Men det godt at Jacob fik Hurley og Jack væk, grunden til ikke Sayid skulle med, fordi han er ved at blive ond, ligesom Claire. Hun sagde at hun vil dræbe Kate hvis hun havde opdraget Aaron. Jin skal bare væk så hurtig som mulig, men han ved jo ikke at Claire og manden som ligner Locke er onde. Nu er Dogen dødsdømt. Det er ikke MIB der skal dræbe dem i templet, det er Claire, Sawyer og Jin. Jin er fortabt. Kan man overhovedet dræbe MIB?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#50 tiany 14 år siden

Jeg er lidt i tvivl om hvor det bærer hen ad, er lidt spændt på at se om Jack skal overtage efter Jacob. Hvor kom Jacks søn pludselig fra og hvem er moren? Spørgsmål er der nok af - glæder mig til epi 6, der er tale om at vi snart når enden på sideways universet.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: