Gravatar

#51 Nicki52 14 år siden

tiany (50) skrev:
Jeg er lidt i tvivl om hvor det bærer hen ad, er lidt spændt på at se om Jack skal overtage efter Jacob. Hvor kom Jacks søn pludselig fra og hvem er moren? Spørgsmål er der nok af - glæder mig til epi 6, der er tale om at vi snart når enden på sideways universet.

Tror ikke sådan lige det sådan slutter. Vi mangler en Hurley, Sayid, Jin og Sun episode. Men syntes det er fedt at det de har gjort, så vi kom ind i en anden tidslinie, den ændre tingene så Jack har en søn og Dogen lever på fastlandet. Der er rigtig mange der kan være moren, men jeg tror det er Sarah. Det er fedt hvis de kunne være Ana Lucia.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#52 cansi 14 år siden

# 51

Darlton har sagt at Sideways universet ender efter episode 6. Men man ved aldrig ;)

Næste episode hedder Sundown, og er en Sayid episode. Episoden kommer til at handle om at Locke og Claire tager hen til Templet og siger at alle inde fra templet har til solnedgang til at komme ud derfra, uhhh spændende :)

Nicki52, jeg tror og har en lille teori om at MIB ren faktisk ikke er den onde, og ikke er ude efter at dræbe nogen. Det er også lidt for hurtigt at sige endnu 8D
Gravatar

#53 Nicki52 14 år siden

#52
Tror næppe på MIB er god. Han vil gøre alt for at komme væk fra øen og hvem skulle Jacob så være. Han har ikke dræbt nogen endnu, kun MIB.

De flashsideways må ikke stoppe. Vil gerne se hvem der Jack nuværende ekskone, og vi skulle også se Libby og Ana Lucia igen, og MIB kan ikke forvandle sig til andre mere.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#54 tiany 14 år siden

#52
Altså jeg har det lidt ligesom dig. Jeg ved da at MIB er ond, men jeg er i tvivl om hvor ond han i virkeligheden er, men det vil tiden vise.

Og på et eller andet punkt glæder jeg mig til at sideways-universet stopper. Det er spændende nok, men det spænder lidt ben for at vi rigtig kan komme i gang og få svar på vores mange spørgsmål.
Valar morghulis
Gravatar

#55 Nicki52 14 år siden

#54
Jeg håber de bliver der ligesom flashforwards gjorde. Jeg vil vide alt om den mulige fremtid.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#56 stoffer 14 år siden

#55
Men det er jo netop ikke en mulig fremtid. Det er en alternativ nutid, hvor bomben i slutningen af sæson 5 virkede. Jeg håber, ligesom tiany, at de snart slutter, for vel er de spændende, men synes også de fjerner fokus lidt for meget fra hvad der sker på øen.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#57 Nicki52 14 år siden

#56
Nej, jeg mener der er noget som sker i slutningen af sæson som ændrer tiden.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#58 stoffer 14 år siden

#57
Da Juliet detonerer bomben skabes der en alternativ virkelighed hvori flight 815 ikke styrter ned på øen. Men samtidig findes er en anden virkelighed, den hvor detonationen ikke har virket. I den alternative virkelighed er der mange ting der er anderledes, tror det må være sådan noget kaos-teori-noget. Fx. har Jack nu et barn, Shannon var ikke med flyet, Locke er stadig sammen med Hellen osv.
Så vidt jeg har forstået på producerne vil denne alternative virkelighed snart blive afrundet så vi kan koncentrere os om øen og dennes mytologi.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#59 Nicki52 14 år siden

#58
Tror stadig den skal forsætte med flash-sideways. Hvis den gør det, og jeg håber det, så sker der noget som ændre tiden. Jeg har på fornemmelsen at jeg bliver meget skuffet over serien. Jeg synes vi skal se alle de døde igen, undtagen Shannon og Boone, for dem har vi set så mange gange. Jeg er lidt i tvivl om den Boone vi så i sæson 3 sammen med Locke i svedhytten og den mærkelige lufthavn var MIB. Det finder vi vel ud af, når vi finder ud af om han ond eller god.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#60 Nicki52 14 år siden

Tror ikke det stopper, for ifølge IMDb ser vi Charlies bror Liam igen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: