De betalte dyrt til Paramount for at købe den tredje “Cloverfield”-film ud af biograferne og direkte ind på Netflix. Men “The Cloverfield Paradox” blev langt fra noget tilløbsstykke på Netflix.
Se også: Netflix betaler 50 millioner dollars for “The Cloverfield Paradox”
Det er Variety, der skriver, at cirka 2,8 millioner amerikanske seere streamede “Paradox” inden for de første tre dage.
Til sammenligning så hele 11 millioner amerikanere med de første tre dage efter frigivelsen af Will Smith-filmen “Bright”.
Der skal dog bemærkes én stor forskel i lanceringen af de to. “Bright” havde fået massiv opmærksom med trailers og en officiel premiere-dato på Netflix.
Derimod frigav Netflix som en overraskelse “The Cloverfield Paradox” helt uden forudgående trailers eller markedsføring.
#1 Justin 6 år siden
#2 Vestas 6 år siden
#3 Morten Vejlgaard Just 6 år siden
#4 Morten Vejlgaard Just 6 år siden
#5 Justin 6 år siden
"What Nielsen’s data shows, exactly, and how rigorously it is measured remains something of a mystery, because Nielsen did not release the data publicly"
Så de optæller hemmelig seertal på en hemmelig måde :D
44,000 husstande!!
det er godt nok ikke meget
når man tænker på af Gallup sidst jeg hørt om det have cirke 1000 her i landet
"The numbers include only viewers who are using a television set"
90% af min Netflix seening sker ikke via mit TV
og de måler kun på den halvdel der bor i USA
Efter af have læst denne artikle, så vil jeg sige af informationen om af USA regering imploderet de to World Trade højhuse virker seriøs i sammenigning
#6 Morten Vejlgaard Just 6 år siden
#7 Hive 6 år siden
#8 Lawman 6 år siden
#9 Kisbye 6 år siden
Kan ikke se hvad det har med en "a-film" at gøre. Det er en jammerlig b-film.
Når den ikke kom i biografen, mon så ikke det hang sammen med at man godt vidste hvor meget den stank.