Abonnenter hos Netflix var i en periode uden streaming i løbet af onsdagen.
Netflix meddeler nu, at streaming-tjenesten var nede én time i går, men at problemet nu er løst:
”Nogle af vores medlemmer i USA og Europa var ude af stand til at benytte Netflix via vores hjemmeside i omkring en time denne morgen. Problemet er nu løst, og vi er kede af ulejligheden,” udtaler Netflix ifølge Reuters.
Om problemerne har noget med det stigende internetforbrug under coronakrisen, vides ikke.
Således er det globale internetforbrug steget med 50 procent over de seneste uger, hvilket i sidste uge fik EU til at anmode Netflix om at skrue ned for streaming-kvaliteten.
Læs også ‘Netflix sænker kvaliteten efter ønske fra EU‘.
Netflix har valgt at imødekomme anmodningen fra EU i de næste 30 dage.
ทำไมเข้า netflix ไม่ได้ error code NSES-500 คือไร
— JB🐥 (@Vvans73) March 25, 2020
NETFLIX IS DOWN ERROR NSES-500
— Ayanesh Sarkar (@ayaneshofficial) March 25, 2020
I was gonna watch more #TigerKing but my Netflix isn't working and I can't get a lot of info on an "NSES-500" error. But using a screenshot from Nailed It! behind your error code is pretty cute.
— The Remains of Meghan ☠️ (@wubomei) March 25, 2020
@Netflixhelps My netflix is currently down with the error code NSES-500
Location: Wisconsin
Time: 8:27— CoffeeMakesSense (@Mkwell_Gamer) March 25, 2020
@NetflixUK @Netflixhelps None of my smart devices can connect to Netflix, which cites error code NSES-500. Any suggestions?
— Matt Hawkins 🇬🇧🇪🇺 (@matthawk) March 18, 2020