Netflix fortsætter fremgangen mange år frem, viser ny analyse.
Selv om HBO, Amazon og snart Disney forsøger at presse Netflix på streaming-markedet, så ser det ikke ud til at forhindre den fortsatte fremgang for Netflix.
En ny rapport fra Citi Research viser, at om 10 år så vil Netflix sidde på 72 procent af det amerikanske hjemmemarked.
I andre udviklede markeder som Europa vil Netflix være udbredt med 37 procent, imens de nye markeder vil have 21 procent, skriver Forbes.
Til trods for succesen så møder Netflix også modstand.
Steven Spielberg mener, at film fra Netflix ikke bør kunne vinde Oscars, imens Cannes har udelukket streaming-tjenesten fra den prestigefulde festival.
#11 Geekalot 6 år siden
Jo Kim ved vi kun får b film hvis biograferne dør. Om det er i morgen eller om 100 år. Så det kun b film online streaming selskaber kan lave åbenbart...........
#12 Kisbye 6 år siden
Derfor er det heller ikke overraskende at der kommer mindre og mindre regulært indhold på Netflix. Det er forventet.
At Disney flytter deres indhold på egen tjeneste, kan jeg ikke se overordnet ændre særlig meget.
Vil sige at jeg syntes udviklingen er ærgerlig. For et par år siden kunne man klare sig med Netflix og Hulu (hvis man omgik geoblocking).
Idag vil flere og flere rettighedshavere have del i kagen, så nu skal man abonnere på 17 forskellige tjenester, hvor man for et par år siden kunne nøjes med Netflix og Hulu (hvis man omgik geoblocking).
#13 Mejse 6 år siden
tja man omgår jo selvfølgelig ikke geoblocking ;) men ja det er irriterende, men også forventet, sådan går det med alle nye ting, om 10 år er der kun 2-3 rigtig store, og så nogen mindre men specialiseret tilbage :)
#14 Justin 6 år siden
Hvis
A = film vist i biografen
B = alle andre film
Så er det rigtigt hvad du siger
#15 Kim Pedersen 6 år siden