Netflix-købet af “The Cloverfield Paradox” er kun positivt for fans, mener Paramount-chef.

Tidligere på året solgte Paramount rettighederne til “Cloverfield 3” til Netflix. Biograf-potentialet var for småt:

”Vi besluttede, at der var ting ved den, der fik os til at tvivle på dens kommercielle potentiale,” siger Paramount-chefen Andrew Gumpert til Variety.

Den vurdering blev bakket op af modtagelsen, der vurderede “Paradox” som den hidtil dårligste film i franchisen.

Derfor kan det vise sig at være positivt for “Cloverfield”-fremtiden, at mange uden kendskab til “Cloverfield” igennem Netflix fik kendskab til universet:

”For fans af ‘Cloverfield’ er det på alle måder positivt, at mange, mange millioner så filmen,” siger Gumpert.

Fjerde kapitel af “Cloverfield”-universet får biograf-premiere d. 25. oktober under titlen “Overlord”.

 

 



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 Bachone 6 år siden

Jeg synes da den var underholdende og ikke så piv ringe som det ellers siges om den. men ja de 2 første var bedst.

Skriv ny kommentar: