Det ser sort ud for TV 2s “Popstars”, programmet der tidligere kunne præstere op mod 915.000 seere er nu dykket til et seertal på 97.000. Der var ikke den store interesse for programmet da det sidste tirsdag havde premiere på TV 2 Zulu.
Zulu direktør Palle Strøm udtaler, “Jeg havde håbet på det dobbelte antal seere, men jeg synes lige, vi skal give det lidt tid,” og fortsætter, ”Vi har ikke et eller andet heksepulver, vi kan komme i gryden, så der kommer flere seere, men det kan da godt være, at vi kan kigge på formen i programmet,” og henviser til hovedprogrammet, som i år ikke indeholder de populære auditions.
Hos mediebureauerne Carat og UIM er man enige, og Direktør Mogens Østergaard fra Carat forklarer, at det koster seere når målgruppen er for snæver, det fordi Popstars i år hovedsageligt henvender sig til kvinder.
#11 filmz-vassago 21 år siden
Der står følgende i artiklen hvis du klikker på overskriften, "Først og fremmest handler det om, at Zulu ikke længere dækker 70 procent af landet, men kun 50 procent."