“The Mandalorian” er mere populær end flagskibe fra HBO og Netflix, viser ny undersøgelse.

Disney+ er kommet flyvende fra start med stor brugertilgang – læs om det her.

Særligt Star Wars-serien “The Mandalorian” har trukket abonnenter til den nye streamingtjeneste, viser en ny undersøgelse fra Parrot Analytics.

Undersøgelsen har set på data i forhold til efterspørgslen en uge efter seriens premiere.

Sammenlignet med “Stranger Things” så er “The Mandalorian” 69,8 procent mere efterspurgt i forhold til Netflix-seriens Sæson 2 målt på samme tidspunkt efter premieren.

Anden sæson af HBO-flagskibet “Westworld” må se sig overgået med 175 procent målt i forhold til “The Mandalorian”.

Læs også ‘Prisvindende oversætter laver danske undertekster til Disney Plus – andet niveau end Netflix‘.


Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 IBA 1 uge siden

Øhh ok. Vigtig viden eller ligegyldig info? Snarere det sidste.
Gravatar

#2 Snipp 1 uge siden

#1 Man skulle tro efterhånden at Filmz er sponsoreret af Disney. De skriver altid om dem og mindst 50% af det er ligegyldig information. Man skulle tro Filmz var en kopi af ekstrabladet efterhånden.
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: