“LXG” er god og flot underholdning, men det er samtidig en tynd og hul affære, som hurtig er glemt, hvilket uden tvivl vil skuffe den unikke tegneseries mange fans. Manuskriptets banalitet, et kedeligt Trevor Jones soundtrack, en mangel på interessant karakterudvikling og filmens forudsigelige plot burde have forseglet filmens skæbne, men jeg følte mig alligevel i godt selskab næsten hele filmen igennem. “LXG” er en langt bedre film, end den har nogen som helst ret til at være.

Klik her for at læse mere om “Det Hemmelighedsfulde Selskab” i Ugens filmz.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Erroneus 20 år siden

god anmeldelse og helt korrekt. En "ok" film, men ikke noget specielt :/
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#2 NOWhere 20 år siden

Jamen er det godt, så er det vel godt, og underholdning er da også mit motiv med at se en film som denne...

Gravatar

#3 filmz-Erroneus 20 år siden

#2 man skal i hvertfald ikke forvente nogle dyber mening med filmen, men det var måske heller ikke forventet med sådanne en film. Problemet er bare den har for mange huller og så er den til tider.. kedelig. De kunne sagtens have skåret 15-20 mins af den :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#4 filmz-ragnar 20 år siden

Glæder mig sgu meget til at se den...
Gravatar

#5 ImpulzE 20 år siden

giver #1 ret... Der er ikke så meget at komme efter.. Måske er jeg lidt skuffet over den...
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#6 filmz-Mira 20 år siden

æv jeg havde ellers glædet mig til at se den-og så alle de dårlige comments:( øv bøv
_______________________________

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#7 azathoth 20 år siden

Hmm... den kan da kun blive fed for dig nu... når forventningerne er lave, bliver oplevelsen som regel federe! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 filmz-Mira 20 år siden

haha azathoth-det er jo selvfølgelig rigtig nok;) men jeg overgiver mig nok og ser den uanset hvad-man skal jo have syn for sagn jo;)
_______________________________

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#9 filmz-vassago 20 år siden

Jeg blev så skuffet over den. Jeg har overhovedet ikke noget positivt at sige om den - udover at grundidéen var god nok, men at udførelsen af den er stor-slem.

Den kører rigtigt meget på CGI'en - men den er en stor del af tiden overhovedet ikke overbevisende, og til tider endda direkte pinlig. Det animerede falder slet ikke sammen med de naturlige omgivelser.

Jeg ved godt at det er en eventyrfilm, og at der skal være plads til fantasien og eventyret - men jeg sad bare og var irriteret over det kæmpemæssige fejl der var i filmen - og jeg er ellers overhovedet ikke typen der normalt ser den slags. Men en ting er sikkert, 'scripteren' i den her film har været blind og/eller på crack, konstant blev man konfronteret med alskens fejl og mangler. Alt fra continuity til alt for fantastiske episoder (den kæmpe båd/ubåd i Venedigs smalle passager, næppe).

Jeg mener kun den fortjener 2 ud af 6.

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Har også hørt slemme ting om Dr. Jekyll/Mr. Hyde forvandlingerne inde fra aintitcool..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..

Skriv ny kommentar: