Desværre kommer “The Great Wall” også med dårligt nyt. En mur kan ikke holde det onde ude. Ondskaben finder altid nye veje. I stedet må du finde årsagen til den. Eller bare spænde noget krudt på et grønt monster, der så løber hen til de andre monstre, hvorefter Matt Damon sætter ild til hele lortet og redder dagen. 1-2-3: Matt Damon er en mur!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Lawman 7 år siden

#17, ej - nu må du simpelthen stoppe - "fordi det er vigtigt for min tekst". Det er simpelthen fordi du er så stolt af din sidste sætning at det partout skulle med? Og også derfor du ikke gider ændre det? Hvorfor er det at du ikke vil lytte til dine brugere, men istedet komme med vage argumenter for dine dispositioner i anmeldelsen?

Det er jo ikke første gang at der er diskussion om hvorvidt din anmeldelse indeholder spoilers. Det samme var tilfældet med din Godzilla-anmeldelse, hvor du også var stædig og nægtede at lytte til brugerne. Istedet brugte du krudt på at lave en artikel/debatindlæg i "Filmz mener"-segmentet, hvor hjemmesiden stod på mål for dine dispositioner i den pågældende anmeldelse.
Gravatar

#22 gladiator 7 år siden

"det er butleren der er morderen" - Men det er jo ikke en spoiler, for alle os, der har set film i mange år, ved jo at der er en morder, når der er et mord..... Og hvad så?! Derfor behøver jeg ikke læse om HVEM det er, eller HVORDAN en film slutter.

HOLD KÆFT HVOR ER DET ELENDIGT ARBEJDE FILMZ.....!! I skal fandme komme ned fra jeres høje hest, og være glade for at folk følger med herinde! Uden folk til at læse lortet, var I jo ingenting?

GRUNDLÆGGENDE, så laver man IKKE SPOILERS i anmeldelser, og JO, det er en KÆMPE F***ING spoiler at skrive hvordan lortet slutter!!! Det er idioti på højt plan, og at forsvare det efterfølgende er desværre ARROGANCE på et HELT nyt niveau. Jeg er sgu i chok...

Og nej, jeg havde ikke tænkt mig at se filmen i biffen, men for helvede da derhjemme, når den udkom. Nevermind nu. Tak Filmz.... Eller Morten...
Gravatar

#23 gladiator 7 år siden

Ps. Jeg er sikker på at filmselskabet vil være henrykt over en (skældsord) anmelder, der føler sig hævet over alle andre, som sidder og afslører slutningerne på deres film....
Gravatar

#24 Sjølle 7 år siden

Endnu engang bliver jeg chokeret over hvor nedladende og bedrevidende denne anmelder er... eller, jeg ved ikke hvorfor jeg er chokeret, for den der elendige opførsel og stil har jeg snart set så mange gange fra Morten, så jeg BURDE ikke bliver overrasket.

Jeg fatter snart ikke hvorfor jeg bliver ved med at gå ind på den her, efterhånden Se&Hør-agtige filmside.

Er der nogen der har et godt alternativ til Filmz, for Morten har efterhånden kørt denne her side i jorden.

Mere selvhøjtidelig anmelder, på en højere hest, skal man godt nok lede længe efter
Gravatar

#25 The Curator 7 år siden

gladiator (23) skrev:
Ps. Jeg er sikker på at filmselskabet vil være henrykt over en (skældsord) anmelder, der føler sig hævet over alle andre, som sidder og afslører slutningerne på deres film....


Filmz smider også typisk deres biografanmeldelser op online før de må, så jeg tror generelt ikke, at de er super populære hos filmselskaberne.
Gravatar

#26 gladiator 7 år siden

#24 - Sjølle

Flere gamle Filmz folk sidder ovre på den sidde der hedder Moovy.dk..
Gravatar

#27 Geekalot 7 år siden

#26 alt respekt for dem. Men de er godt nok blevet noget høj næset på den side. Der er i det mindste plads til nye på den her side.
Gravatar

#28 Kalle Ferm 7 år siden

#26. Tak.

Morten Vejlgaard Just:
Din arrogante holdning til hvad der spoiler og hvad der åbenbart ikke spoiler, gør at jeg nu har læst min sidste anmeldelse på Filmz. Ærgerligt, har været her i rigtigt mange år.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#29 gladiator 7 år siden

#27
Jeg har for nyligt oprettet en profil, så ved ikke hvad du mener, når du siger, at der ikke er plads til nye?

Ift. høj-næset topper denne anmeldelse og anmelder sgu mine oplevelser inden for denne genre...
Gravatar

#30 Kisbye 7 år siden

Morten, det virker som om du har meget svært ved at indrømme når du tager fejl.
Selv hvis du ikke kan se det forkerte i din anmeldelse, så bør du nok tage brugernes reaktion til efterretning og fjerne den passage.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: