“X-Men Origins: Wolverine” er Hollywood-traditionen tro visuelt flot dog uden for alvor at imponere. Filmen udarter sig desværre aldrig til det brag, man kunne have håbet på. Wolverine er med denne nye film blevet tæmmet og strømlinet til at behage et publikum, der elsker at dvæle ved det dystre. Resultatet er blevet en tom og uhomogen filmoplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 chandler75 15 år siden

# 10

fatcat (10) skrev:
Menn hvis anmeldelsen på 2/6 holder - så skal den altså være dårligere end T3 som fik 3/6 her på Filmz.... arhh kan det nu også passe... :)


Ikke nødvendigvis... det er jo to forskellige anmeldere :)

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 fatcat 15 år siden

#11 - rigtigt - lad mig så korrigere.

Wolverine skal altså være dårligere end "Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer" (fik 3/6) og "Aliens vs. Predator 2" (fik 3/6) - to film som på min egen liste ligger på top 10 over de ringeste film jeg har set (og jeg har altså set rigtigt mange ;) ) og lige så dårlig/god som "Prom night" som IMO var en skændsel...

Igen handler det om smag og jeg tror ikke vi deler den samme
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#13 maniac 15 år siden

fatcat (12) skrev:
Wolverine skal altså være dårligere end "Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer" (fik 3/6) og "Aliens vs. Predator 2" (fik 3/6)

Har du overvejet den tanke at det rent faktisk kunne være sandt? Ville det ikke være mere på plads at kritisere anmeldelsen efter du har set filmen, fremfor før? ;)
Gravatar

#14 fatcat 15 år siden

#13 - som jeg skrev

"Igen handler det om smag og jeg tror ikke vi deler den samme "

Jeg tror ikke vi har samme smag set i lyset af hans tidligere anmeldelser af actionfilm baseret på tegneserier - derfor min skepsis - men jo jeg kan jo ikke vide om han har ret
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#15 filmz-Lucsen 15 år siden

hahahhaahahHAHHAHAHAHAHAHAhhahaahaAHHAHAAHA!!!

Hold da kæft en omgang gylle, fed anmeldelse ellers.

Husk nu folkens, der er kun en håndfuld film om året som virkelig rykker i skægget og jeg kan love jer det er ALDRIG X-Men uanset hvor mange spinoff's eller sequels der kommer :)
Gravatar

#16 BN 15 år siden

#2:

Jeg synes nu nærmere, at Billede 3 ligner en aften på diskoteket. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 keitel 15 år siden

Øv, så tror jeg slet ikke jeg kommer i biografen i år.

Men er delvis enig med #4 Visse genre her på Filmz får en hård medfart her på Filmz, kunne måske være at det ikke næsten kun var akademikere og film nørder der anmeldte, men nogle ganske alm. dregerøve som også havde muligheden for at tilkendegive deres mening:)
Personligt så jeg hellere en sjov og vittig anmeldelse på alm. skole dansk, i det mindste i nogle genrer.
Gravatar

#18 maniac 15 år siden

keitel (17) skrev:
men nogle ganske alm. dregerøve som også havde muligheden for at tilkendegive deres mening:)


Kig i bunden af anmeldelsen. Der er et punkt der hedder din vurdering. Tryk på hvor mange stjerner du mener den fortjener, og efterhånden som flere brugere gør det, viser den gennemsnittet af brugervurderingen, hvormed alm. dregnerøve også får muligheden for at tilkendegive deres mening sammen med akademikere og filmnørder.
Gravatar

#19 BN 15 år siden

#17 - keitel:

Personligt så jeg hellere en sjov og vittig anmeldelse på alm. skole dansk


Du mener vel HVERDAGSDANSK, altså det sprog man taler "på gaden", ikk'? :-)

For udtrykket "alm. skole dansk" synes jeg nu passer perfekt på filmz' anmeldere.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 filmz-goatchen 15 år siden

En anmeldelse jeg er stortset enig i.
Sker sgu ikke ofte på filmz =O

Skriv ny kommentar: