“X-Men Origins: Wolverine” er Hollywood-traditionen tro visuelt flot dog uden for alvor at imponere. Filmen udarter sig desværre aldrig til det brag, man kunne have håbet på. Wolverine er med denne nye film blevet tæmmet og strømlinet til at behage et publikum, der elsker at dvæle ved det dystre. Resultatet er blevet en tom og uhomogen filmoplevelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 MOVIE1000 15 år siden

Og hvem skrev til mig at jeg skulle ind og se den??

nææh jeg venter til dvd udgivelsen når den er gået lidt ned i pris

SÅ KAN DU LÆRE DET-- hvem der end diskuterede det med mig
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#32 Twister 15 år siden

Udmærket anmeldelse. På trods af de 2 stjerner skal jeg dog selv ind og se filmen.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#33 gizmomis 15 år siden

Jeg forstår slet ikke at folk hænger sig så meget i et menneskes mening (anmelderen) at de lader være med at se en film de ellers ville have set...
Jeg har set filmen idag og er meget uenig med anmeldesen.. jeg synes hverken den er rodet eller forvirrende ej hellereat bifigurene er uden mening.. virker som andmelderen ikke har fulgt særligt med eller har været dårligt indstillet på filmen på forhånd.. også pga hans kommentar om at Wolverine pludseligt får dårlig samvittighed efter 100 år i krig, havde andmelderen fulgt ordenligt med havde han nok set at det altså ikke var noget der skete pludseligt men byggede sig op..
Men ja vi har jo alle forskellig smag.. jeg giver den klart 4/6 synes filmen var god underholdning og ok historie.. men med små fej og skavanker som de fleste andre film..
Gravatar

#34 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg er sikker på, at mangt et kvindfolk har Hugh Jackmans krop som undskyldning, for at se denne :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#35 elwood 15 år siden

Nu du siger det, synes slet ikke vi har set Lagoni, wimmie, Tiany, eller Lady Arwen herinde

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 lagoni 15 år siden

Vi så plakaten og gik i stå :)

Nej, jeg glæder mig nu vildt til filmen og det er ikke pga hans krop. Wolverine er en rigtig god karakter (spillet af en rigtig god skuespiller) og håber at der i det mindste bare er lidt action, one-liners og 'jærv-der-er-sur-på-alle'-slåskamp.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#37 elwood 15 år siden

#36

Hehe

Jeg tror desværre ikke vi får nogen high kicks og se, men jeg glæder mig nu aligevel til og få den set 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38 Christian Voldborg 15 år siden

Jeg skal nu se den lige meget hvad.

Min fætter var inde og se den i Cinemaxx i Fisketorvet, og han fortalte mig, at både Jakob Stegelmann, Bubber, Nicolas Bro og Lars Løkke Rasmussen var inde og se den. :P
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#39 tiany 15 år siden

#37 Altså nu er Hugh Jackman jo også den eneste grund til at se denne film ;) Nå ja og så lige Ryan han er nu også rar at se på :)
Men efter at have læst et par anmeldelser, så venter jeg til BD/DVD.
Valar morghulis
Gravatar

#40 BN 15 år siden

#33:

Jeg forstår slet ikke at folk hænger sig så meget i et menneskes mening (anmelderen) at de lader være med at se en film de ellers ville have set...


Jeg tror nu, at de fleste læser en del anmeldelser på forskellige film-sider og/eller i aviserne, før de lader anmeldelserne få indflydelse på, om de vil se filmen.

Jeg for mit vedkommende er ikke så begejstret for hverken X-Men-universet eller X-Men-filmene (jeg synes dog, etteren og toeren er okay underholdning), så derfor besluttede jeg mig for lang tid siden for, at jeg kun ville se 'Wolverine', hvis den fik en masse flotte anmeldelser, hvilket det foreløbige billede ikke tyder på .... jeg har dog ikke dannet mig overblik over det endnu.

Ellers ser jeg den på DVD om et et halvt års tid.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: