“Sprængfarlig bombe” er en tynd kop te iblandet et par fnis og en vaklende historie. Med det i baghovedet er det ironisk, at den handler om en mand, der vil have sine biografpenge tilbage, fordi filmen var noget lort. På den måde lykkes det faktisk alligevel filmholdet at lave en meta-kommentar…
#1 Patriarch 18 år siden
Sjovt nok ud fra trailere, og klip jeg har set er jeg næsten blevet lokket i biffen for at se den - og det er noget af en bedrift. Normalt har jeg meget lidt fidus til danske film i denne genre.
Synes for en gangs skyld at Ulrik Thomsens karakter virker lidt anderledes end normalt når Ulrik Thomsen spiller Ulrik Thomsen. Oh well - vi må se om jeg lader mig helt lokke til at se den. :)
#2 filmz-bullettooth 18 år siden
#3 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 18 år siden
1: "ud fra trailere, og klip jeg har set er jeg næsten blevet lokket i biffen for at se den"
Så er det ikke den samme trailer jeg har set, that's certain!
#5 filmz-vassago 18 år siden
Hver gang den ruller over lærredet sidder jeg bare og bliver vildt irriteret - og får helt lyst til at kaste en spand kold vand i ansigtet på de folk der sidder og siger "neeej, hvor ser den sjov ud", "ihh", "åhhh" - og så råbe "VÅGN OP"...
Men skal da se den, det er jo altid rart at have en film at måle andre med.
#6 18 år siden
#7 Patriarch 18 år siden
Jeg morer mig faktisk over Ulkrik Thomsens karakter i de klip jeg har set.
#8 18 år siden
#9 filmz-The Omen 18 år siden
Jeg har ikke set Sprængfarlig Bombe -and don't get me wrong, jeg vil nok smile et par gange, hvis jeg gjorde - men alt hvad jeg har i tankerne er: Typisk dansk komedie film.
#10 18 år siden
Midt om natten
Pusher (kun 1'eren)
Festen
Den Store Badedag (er vist i øvrigt svensk)
Ok, der nok et par mere, men det meste er crap!