Med George Lucas’ “Star Wars: Episode I – Den usynlige fjende” som startskuddet til at opleve “Star Wars”-franchisen i 3D, har amerikanerne traditionen tro endnu engang overgået sig selv, når det kommer til reklamefremstød.
Se også: Producer opdaterer omkring live-action “Star Wars”-serie.
For nylig kunne biografkæden AMC nemlig afsløre, at der i åbningsweekenden vil være en lang række eksklusivt merchandise og sjove aktiviteter i vente for det amerikanske publikum, når den første “Star Wars”-film får premiere i 3D.
Dette vil omfatte Darth Maul-ansigtsmaling, eksklusive Anakin Skywalker Podracer 3D-briller, “Star Wars”-LEGO, legetøj for samlere, en række gæsteoptrædener samt en demonstration af det kommende “Xbox Kinect Star Wars”.
“Star Wars: Episode I – Den usynlige fjende” får dansk premiere 9. feb, hvilket er en dag før den amerikanske premiere – men, om der vil være ligeså mange aktiviteter i de danske biografer, synes tvivlsomt.
#21 Kviesgaard 12 år siden
Nej tak. Når karakterne i filmen virker som 1D, så er det ikke noget jeg vil bruge mine penge på. Der er mere spændende film på plakaten i de kommende måneder end Star Wars for mit vedkommende.
#22 the_paki_don 12 år siden
Star Wars Episode 1's plakat har mere dybde end filmen. :)
#23 Therien 12 år siden
Level 45 Guardian tank (main)
Server Bloodworthy
Level 50 Guardian tank
#24 Michael Andersen 12 år siden
Skriv en besked hvis du kunne tænke dig at se biffen backstage :)
#25 davenport 12 år siden
#26 Babo84 12 år siden
Har du ikke VIP pladser til BN? ;)
#27 BN 12 år siden
Ellers tak, hehe.
Jeg arbejder intenst på at blive både Lucas- og prequels-hader, og 3D-versioner af Star Wars-sagaen er så absolut et skridt i den rigtige retning.
3D giver mig lyst til at udbryde et "Nooooooooooooooo!"