Med George Lucas’ “Star Wars: Episode I – Den usynlige fjende” som startskuddet til at opleve “Star Wars”-franchisen i 3D, har amerikanerne traditionen tro endnu engang overgået sig selv, når det kommer til reklamefremstød.
Se også: Producer opdaterer omkring live-action “Star Wars”-serie.
For nylig kunne biografkæden AMC nemlig afsløre, at der i åbningsweekenden vil være en lang række eksklusivt merchandise og sjove aktiviteter i vente for det amerikanske publikum, når den første “Star Wars”-film får premiere i 3D.
Dette vil omfatte Darth Maul-ansigtsmaling, eksklusive Anakin Skywalker Podracer 3D-briller, “Star Wars”-LEGO, legetøj for samlere, en række gæsteoptrædener samt en demonstration af det kommende “Xbox Kinect Star Wars”.
“Star Wars: Episode I – Den usynlige fjende” får dansk premiere 9. feb, hvilket er en dag før den amerikanske premiere – men, om der vil være ligeså mange aktiviteter i de danske biografer, synes tvivlsomt.
#1 Morpheus 13 år siden
#2 Geekalot 13 år siden
#3 smokester 13 år siden
#4 the_paki_don 13 år siden
Det fik jeg i Magasin i 1999. :)
#5 Slettet Bruger [3520648874] 13 år siden
#6 filmkorn.dk 13 år siden
#7 PredatorX 13 år siden
Samme her :D
... Og dog... måske jeg skulle tage min datter med ind at se dem...? Hvad siger I?
#8 Lehrmann 13 år siden
#9 Lehrmann 13 år siden
#10 PredatorX 13 år siden