Nielsen Media Research bakker op om Netflix-seertal til “Bird Box”.

Den har fået blandede anmeldelser. Her på Filmz blev det kun til 2 stjerner til Netflix-filmen “Bird Box” – læs anmeldelsen her.

Alligevel kunne Netflix kort inden nytår afsløre, at “Bird Box” var blevet set af intet mindre end 45 millioner brugere på de første syv dage – læs om det her.

Men den påstand blev mødt med skepsis på Twitter.

Det tyder dog på, at Netflix-seertallene stemmer. Det uafhængige rating-institut Nielsen Media Researchs seertals-undersøgelse af “Bird Box” peger således på 26 millioner amerikanske seere i den første uge, skriver Variety.

De amerikanske abonnenter udgjorde 43 procent af de samlede Netflix-kunder efter tredje kvartal af 2018.

Derfor er det realistisk at tro, at de resterende 57 procent står for de sidste 19 millioner seere.

Desuden er der tale om ny Netflix-rekord for en film-åbning, slår Nielsen fast. Tidligere toppede Will Smith-filmen “Bright” med 20 millioner amerikanske seere i den første uge.


Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 Mejse 6 måneder siden

tja det er vel ikke så overraskende, en skuespiller der er kendt for kvalitet verden over, og en periode hvor mange har mere fri end normalt, at den så har delt vandende ret meget er en anden sag, betyder jo ikke at mange ikke har set den :D

Skriv ny kommentar: