“Deadpool 2” får en flot åbnings-weekend – men langt fra så flot som med den første “Deadpool”.

For to år siden åbnede “Deadpool” i USA med vanvittige 132 millioner dollars. Uhørt for en film med R-rating og et budget på ‘sølle’ 58 millioner dollars, hvilket da også skaffede filmen en verdensrekord.

Så godt kommer det næppe til at gå for “Deadpool 2”, der forventeligt kommer til at sælge billetter for 100 millioner dollars i sin amerikanske åbnings-weekend, skriver Box Office Pro.

Det kan skyldes, at “Deadpool 2” er udsat for langt hårdere konkurrence end “Deadpool”, der i 2016 havde februar ret meget for sig selv.

Til gengæld er “Deadpool 2” med premiere d. 16. maj omringet af konkurrenter.

Således har “Avengers: Infinity War” premiere d. 25. april, hvilket kan tage lidt af åbnings-luften fra “Deadpool 2”, imens “Solo: A Star Wars Story” med premiere ugen efter – d. 23. maj. – også er en værdig konkurrent.

P.S. Tjek den nye internationale “Deadpool 2”-plakat!

Deadpool 2 international plakat / Filmz.dk



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 HighFlyer15 6 år siden

Plus, Deadpool havde en syg reklame kampagne. Har kun set 2 promos for Deadpool 2. Deadpool Ross og posters(trailers tæller ikke). De gik helt amok med at lave alt muligt pis til Deadpool 1 og det hjalp uden tvivl på biograf salget.
Forstår ikke helt hvorfor de ikke gik all out med Deadpool 2 også.
Gravatar

#2 kblood 6 år siden

Jeg tror nu også de kommer til at lave det meste af den marketing her i april... men at den kommer så tæt på Infinity War... det kommer nok til at koste.
Gravatar

#3 Snipp 6 år siden

#1 De havde jo nok regnet med at successen med deadpool 1, ville pr. automatik lette vejen for deadpool 2 og dermed brugte de ikke nær så meget tid på markedsføring. Just my 2 cents.
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: