Der bliver brændt gummi af i biograferne, når det danske ungdomsdrama ”Lev stærkt” får premiere den 26. juni.

Se også: Anmeldelse: ID:A.

Nordisk Film, der distribuerer “Lev stærkt”, iscenesatte forleden en avanceret prank for at skabe opmærksomhed omkring det danske drama.

Ved hjælp af skjult kamera og 3D-teknologi fik folkene bag filmen jaget noget af en skræk i livet hos en række københavnere forleden aften.

Mens de intetanende ofre stod og ventede på bussen, kom der pludselig en bil styrtende direkte imod dem.

Illusionen blev skabt ved at kombinere et såkaldt live-feed af den pågældende gade med optagelsen af bilen, der forulykker på højdramatisk Hollywood-manér.

Du kan se hele pranken i videoen nedenfor:

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 LukasAasted 10 år siden

Jesus, sikke en frygtelig sang...
Gravatar

#2 BN 10 år siden

"direktende"?? Skulle der stå "direkte ned"?
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#3 De4_Kia 10 år siden

#1 Enig.

Når det er sagt, så er det her den mest elendige prank jeg nogensinde har set.
Man havde slet ikke behøvet alt det teknologi for at lave en god prank. Nordisk Film burde have søgt på Youtube efter Pranks før de gik i gang.

Til en anden gang Nordisk Film:
Prøv at se her hvor simpelt og sjovt det kan gøres:
[url=][/url]
Gravatar

#4 Mr. Anderson 10 år siden

Det er fremtidens reklame
"A day without laughter, is a day wasted." –Charlie Chaplin
Gravatar

#5 m!kkel 10 år siden

#1 Hold kæft hvor er det dejligt at vi alle har forskellig smag.
Jeg synes sangen er god, Suspekt og Orgi-E som solo er de eneste der stadig leverer ordentlig dansk rap.
Gravatar

#6 Mikkel Abel 10 år siden

Det var ikke ligefrem mega fedt, men jeg værdsætter bestemt den lidt mere kreative PR.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7 Lawman. 10 år siden

Ikke vanvittigt godt lavet, men ideen var da meget god. Når de endelig vælger at lave det, synes jeg det er dårligt at man ikke ser flere reaktioner. Man ser lige et par stykker, og så at de lige får nogle fribilletter - lame!

#3 Hahaha, den er satme ond den der prank:) En anden sjov en er den her lavet i forbindelse med Curse of Chucky:)
Gravatar

#8 Riqon 10 år siden

Her er en teknisk imponerende prank ... hvis ikke der bare er tale om skuespillere frem for reelle ofre:

[quote=Mr. Anderson (4)]Det er fremtidens reklame

Fremtiden = 2015
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 BN 10 år siden

kamikazedk (7) skrev:
En anden sjov en er den her lavet i forbindelse med Curse of Chucky:)


LOL
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#10 The-new-meister 10 år siden

Eller den her I anledning af den Nye Carrie film

Skriv ny kommentar: