#89 fint, der vel heller ikke nogen grund til at du deltager i en disskussion du ikke har lyst til at deltage i? Og ydermere ingen grund til at deltage på en måde, hvorpå du kommunikere med at nedsætte andres meninger og personer... Bla. ved at kalde dem - "lille ven" - Havde egentlig ikke troet at du kunne være så arrogant gimleno1. Sikke et turn off!
Det er vel egentlig meget simpelt? Der er en general opfattelse af hvad det kræves for at blive omtalt som skuespiller og så er der den faglige! Jeg er sikker på at det er tilfældet for mange proffessioner og især for kunstens? Personligt er det for mig skide lige meget! Jeg har oplevet både proffesionelle skuespillere der var elendige! Og amatørere der var geniale... Og alt det andet er vel egentlig ikke så vigtigt? Medmindre man forsøger at retfærdiggøre at man har brugt en masse penge, på en uddannelse, som nødvendigvis ikke giver en mad på bordet, men giver en tittel på hvad man er... ja det er vi jo mange i dette samfund der føler vi har brug for!
Jeg håber at vi alle fortsat kan hjælpe hinanden i dette forum, selvom der allerede er blevet slynget nogle grimme ord over bordet. Jeg er under den opfattelse at uanset hvilke titler i alle har (*G*) så kommer i med nogle kvalificeret råd og det er altid en fornøjelse at kommunikere med ildsjæle der brænder for (film)kunst!
#89 Nå, nu er der da gået en lille pause; du har forhåbentligt ikke tænkt dig at gøre alvor af dine ord denne gang? Jeg vil nemlig oprigtig gerne se statens retningslinier for ordet skuespiller, hvis du kan finde tålmodigheden til at finde de citater frem igen. Hvis du kan præstere dette, skal jeg nok tro på dig - på spejderære! ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#93 jeg er ked af at du bliver skuffet over mig... Det er ellers kun mine forældre der bliver den slags og det er omend endda lang tid siden sidst ;) Min kommentar var ikke ude på at såre. Den er der for at gøre dig opmærksom på dine egne kommentare og for at provokere den slags opmærksomhed! Det jeg mener er; arrogance er (især i kommunikation) en kvalitet der skubber dig længere væk fra andre, og hvis du prøver på at overbevise folk om noget, så er det mest uhensigtsmæssige man vel kan gøre, udover at slå; at gå - eller forskubbe sig, som jeg opfatter det!
Jeg er opmærksom på min egen arrogance i at oplyse dig om din. Men jeg er villig til at blive opfattet på den måde - er du? Hvorfor blive personlige med mennesker man ikke kender, og i en kommunikations form der er så ufarvet at det nogle gange ikke er til at læse de signaler der ligger bag ordene? Der er så meget erfaring at hente her, det er synd hvis vi spilder det på øregas. Bare min mening.
Som sagt, write-off, der ligger en mail i din inbox nu, gør os begge en tjeneste og nærlæs den, ok?
Men jeg er grundlæggende enig i at det er noget pjat at spilde andre folks tid med en diskussion hvor løsningen er utroligt enkel, og alligevel skal det hele pjattes til med en gang "det man siger er man selv" vrøvl.....hvilket er præcis grunden til at jeg ikke gider bruge mere tid på det, det er bare ærgeligt, heldigvis går mit liv videre alligevel ;-)
Jeg er ikke, og bliver aldrig, skuespiller. Jeg vil dog fortsat kalde de folk jeg beder om at spille skuespil i mine film for skuespillere, om de så har en uddannelse eller ej. Alt andet ville jeg finde dybt nedværdigende.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#91 filmz-write-off 19 år siden
Det er vel egentlig meget simpelt? Der er en general opfattelse af hvad det kræves for at blive omtalt som skuespiller og så er der den faglige! Jeg er sikker på at det er tilfældet for mange proffessioner og især for kunstens?
Personligt er det for mig skide lige meget! Jeg har oplevet både proffesionelle skuespillere der var elendige! Og amatørere der var geniale... Og alt det andet er vel egentlig ikke så vigtigt?
Medmindre man forsøger at retfærdiggøre at man har brugt en masse penge, på en uddannelse, som nødvendigvis ikke giver en mad på bordet, men giver en tittel på hvad man er... ja det er vi jo mange i dette samfund der føler vi har brug for!
Jeg håber at vi alle fortsat kan hjælpe hinanden i dette forum, selvom der allerede er blevet slynget nogle grimme ord over bordet. Jeg er under den opfattelse at uanset hvilke titler i alle har (*G*) så kommer i med nogle kvalificeret råd og det er altid en fornøjelse at kommunikere med ildsjæle der brænder for (film)kunst!
#92 nakalay 19 år siden
#93 filmz-gimleno1 19 år siden
Og nej Nakalay, jeg gider ganske enkelt ikke. Kig op istedet, jeg gider ganske enkelt ikke bruge mere tid på denne diskussion, den er totalt håbløs.
#94 filmz-write-off 19 år siden
Min kommentar var ikke ude på at såre. Den er der for at gøre dig opmærksom på dine egne kommentare og for at provokere den slags opmærksomhed!
Det jeg mener er; arrogance er (især i kommunikation) en kvalitet der skubber dig længere væk fra andre, og hvis du prøver på at overbevise folk om noget, så er det mest uhensigtsmæssige man vel kan gøre, udover at slå; at gå - eller forskubbe sig, som jeg opfatter det!
Jeg er opmærksom på min egen arrogance i at oplyse dig om din. Men jeg er villig til at blive opfattet på den måde - er du?
Hvorfor blive personlige med mennesker man ikke kender, og i en kommunikations form der er så ufarvet at det nogle gange ikke er til at læse de signaler der ligger bag ordene?
Der er så meget erfaring at hente her, det er synd hvis vi spilder det på øregas.
Bare min mening.
#95 filmz-gimleno1 19 år siden
Men jeg er grundlæggende enig i at det er noget pjat at spilde andre folks tid med en diskussion hvor løsningen er utroligt enkel, og alligevel skal det hele pjattes til med en gang "det man siger er man selv" vrøvl.....hvilket er præcis grunden til at jeg ikke gider bruge mere tid på det, det er bare ærgeligt, heldigvis går mit liv videre alligevel ;-)
#96 filmz-write-off 19 år siden
#97 filmz-gimleno1 19 år siden
#98 filmz-write-off 19 år siden
#99 gi-jones 19 år siden
#100 gi-jones 19 år siden