#178 Hvis du ikke har andet at byde på end disse vedvarende uintelligente indlæg, så synes jeg bare, du skulle holde dine tidligere løfter og forlade diskussionen. Jeg er efterhånden også blevet lidt træt af førnævnte.
#180 Dårskab. Jf. min besked til Gimleno1, tak. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Jeg smutter, Nikolai, for jeg får ikke løn for at fortælle dig hvordan verden fungerer, og jeg har allerede brugt tid nok på dig og taget noget crap i retur, så hav det godt Angel Eyes.. Og jeg ved det er svært at indrømme overfor sig selv når man lever i en desillusioneret verden, men overvej mine råd :-)
Spændende forum - ser frem til at bruge det! Tænk, at skulle udsættes for, på mit første besøg her, at skulle belæres om at Vincent Van Gogh ikke var maler. Hahaha... hvad kan mon ikke enfoldige nørder vride ud af forkludrede reflektioner.
"Van Gogh blev ikke betragtet som "rigtig" maler før efter hans død, mens han levede var han en særling som malede og aldrig (dvs. EN gang) solgte et billede, ergo VAR han ikke maler. SÅ enkelt. Det vil enhver kunst kyndig give mig ret i, men det vil i herinde naturligvis omstride, for hvad ved en kunstkyndig om det, ikke? Døden ER interessant; Kurt Cobain, Jimi Hendrix og Freddie Mercury var store før deres død, men efter deres død blev de legender. Det er sket for så mange, intet nyt i det. Deres materiale har også solgt langt mere efter deres død, end før (og det solgte i forvejen helt pænt). Endnu en uomstrideligt faktum. Van Gogh nåede ALDRIG at BLIVE "rigtig" kunstmaler mens han levede. Faktum!"
Citat: gimleno 1
Så enkelt kan det vel siges. ((o; Og jo da, jeg forstår godt din ret indlysende, men måske lidt ureflekterede pointe.
Næhh liv i tråd "9757"igen! hvor hærligt, Har selv overvejet at sparke til den igen, ind i mellem. Jeg er sikker på at efter "filmz.dk"´s død vil denne tråd blive udskrivet og være oblikatorisk læsning på filmskolen og skuespiller uddandelsen. Håber at folk som gerne vil være skuespiller uddander sig, for det er sku da for æreveligt at blive rig og berømt efter sin død. (sur røv)
#181 nakalay 19 år siden
#180 Dårskab. Jf. min besked til Gimleno1, tak. :)
#182 filmz-gimleno1 19 år siden
#183 filmz-pelleh 19 år siden
#184 filmz-marine snow 19 år siden
#185 filmz-gimleno1 19 år siden
#186 filmz-marine snow 19 år siden
Citat: gimleno 1
Så enkelt kan det vel siges. ((o; Og jo da, jeg forstår godt din ret indlysende, men måske lidt ureflekterede pointe.
#187 filmz-netrom1 19 år siden
Håber at folk som gerne vil være skuespiller uddander sig, for det er sku da for æreveligt at blive rig og berømt efter sin død. (sur røv)
MvH Netrom1