Gravatar

#41 nakalay 19 år siden

#39 Der er noget, du helt har misforstået; du kan kalde dig skuespiller den dag, du optræder i et skuespil - der skal ikke mere til, slå det op i en ordbog. Du er nødt til at supplere ordet skuespiller med adjektiver såsom professionel, uddannet, anerkendt etc. for, at din definition holder. Der er ingen diskussion. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#42 filmz-gimleno1 19 år siden

Kære Nakalay, jeg tror du retter på den forkerte eftersom jeg har fungeret som prof skuespiller i flere år, så jeg tror nok jeg ved hvordan det foregår, ikke sandt? Lad os nu ikke belære folk om ting de har beskæftiget sig med i flere år, vel? Det er sgu en kende både naivt samt arrogant, for ikke at sige komplet uvidende. Jeg gider ikke tage denne diskussion videre her, men gør det gladeligt pr. mail.
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#43 nakalay 19 år siden

#42 Har du læst, hvad jeg har skrevet? Prøv engang at slå ordet op i en dansk ordbog. Det er ikke for at være arrogant, men der er altså ikke så meget at forhandle om. At du er professionel skuespiller, giver dig altså ikke umiddelbart mere indsigt i det danske sprog. :)
Gravatar

#44 filmz-gimleno1 19 år siden

#43 Det kan ikke passe at du er så dum er du indretter dit liv efter en ordbog, de er til for at give en kort beskrivelse af ord. Jeg gider ikke bruge min tid på den her diskussion eftersom det er pinefuldt klart at du lider af en enorm mangel på indsigt i hvad du udtaler dig om. Hvis du brugte 5 sekunder på at læse mine tidligere posts ville du nok kunne se at dine argumenter ikke holder vand, men hold du dig nu bare til din ordbog, prøv evt. at slå ordet "mekaniker" op, står det noget om uddannelse i ordbogen? Nej, vel?
Gravatar

#45 filmz-gimleno1 19 år siden

Det, du så arrogant, sidder og påstår er at der ingen forskel er på at hedde f.eks Ulrich Thomsen og så det at stå på en lokal amatør scene i Vensyssel (lige det bynavn der faldt mig ind)....hvis du ikke selv kan høre hvor stupidt det er, så fred med det, men jeg opgiver at banke det ind i knolden på dig.
Gravatar

#46 nakalay 19 år siden

#45 Rolig nu. :) Det passer ikke, jeg siger, at der ikke er forskel på Ulrich Thomsen og en amatørskuespiller. Der er den forskel, at Ulrich er en professionel (og uddannet) skuespiller, mens den anden som sagt er en amatørskuespiller - de er dog begge skuespillere, det er det eneste, jeg siger.
Gravatar

#47 filmz-Kadann 19 år siden

#45 -

Vendsyssel er et navn på et område i jylland, ikke en by. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#48 filmz-gimleno1 19 år siden

#46 Jeg er nu ganske rolig, blot har ignorance en tendens til at irritere mig - vedr. denne tåbelige diskussion så opgiver jeg, kald det hvad du vil - du tager fejl, men det vil du nok få pointeret af andre gennem dit liv. Jeg vil så i den ånd fra nu af kalde mig håndværker fordi jeg ved hvordan en hammer ser ud. Jeg kan ikke slå et søm i en væg, men det er jo åbenbart ligemeget, kan jo åbenbart kalde mig hvad jeg vil bare fordi jeg syntes det er fedt.

#47 Hermed noteret, er nu selv gammel-jyde så jeg var nu godt klar over det, men lige meget.
Gravatar

#49 nakalay 19 år siden

#48 Du er en farlig mand. :D
Gravatar

#50 filmz-gimleno1 19 år siden

#49 Jeg ved ikke lige hvad den kommentar skal gøre godt for, men tåbelig er den i hvert tilfælde.

Skriv ny kommentar: