Trods en noget romantisk identifikation med den farlige (men dog på bunden gode) vaneforbryder og en klassisk westernhistorie, der kunne have hørt fortiden til, så bevarer Mangold tempoet til den bitre ende, og der er nok støv, hestevrinsk, hurtigttrukne seksløbere, slemme desperados og heltemodige mandfolk til at få én til at glemme det noget ordinære antræk i godt og vel to timer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Erlingur666 16 år siden

Jeg skal se den klokken halv ni, Glæder mig helt vildt.
Gravatar

#22 filmz-DocDoom 16 år siden

That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#23 filmz-Is 16 år siden

#21
Du må vente til den udkommer på dvd. :-)
Gravatar

#24 filmz-Erlingur666 16 år siden

EDIT: spoiler indsat af admin.

Fatter ik at den har en aldergrænse på 15. syndes den er kun forbudt under ellve år. Men jeg syndes den var en af de bedste westren film spoiler(et minus hvorfor skulle Bale dø, okey han døde. Men han er god daem min yngligns skuespiller. 4 en halv får den af mig hvis Bale ik døde så 5 stjerner
Gravatar

#25 filmz-DocDoom 16 år siden

Erlingur for helvede!

Når man scanner blikket ned over siden og ser det spoiler-ord, så er det bare fucked up! Det er ikke nok at skrive 'spoiler'

Sucker!

BRUG FOR HELVEDE DENNE FUNKTION:

DU ER EN KLOVN
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#26 BN 16 år siden

#25:

Øv, øv og atter øv!!! Jeg kom til at læse erlingur's spoiler - og jeg har ikke set filmen endnu.

:-(
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#27 filmz-DocDoom 16 år siden

#26: Jeg har sendt en mail til admin. og bedt dem sætte spoiler-markering, men det hjælper selvfølgelig ikke os to.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#28 davenport 16 år siden

Eller mig, for den sagsskyld :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#29 filmz-Erlingur666 16 år siden

Ja det må i undskylde, men jeg aner ik hvordan man gør sådan en sppolier makering.
Gravatar

#30 filmz-Erlingur666 16 år siden

og doktor doom tæl til ti i stedet for at kalde mig sucker.

Skriv ny kommentar: