Trods en noget romantisk identifikation med den farlige (men dog på bunden gode) vaneforbryder og en klassisk westernhistorie, der kunne have hørt fortiden til, så bevarer Mangold tempoet til den bitre ende, og der er nok støv, hestevrinsk, hurtigttrukne seksløbere, slemme desperados og heltemodige mandfolk til at få én til at glemme det noget ordinære antræk i godt og vel to timer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 dolphinfriendly 16 år siden

Se nede i bunden, under "Hjælp til tags".

Hver gang du skriver et indlæg med en spoiler, skal du såment blot sætte spoilertags omkring den.

Altså:
[spoiler] foran din tekst og [ /spoiler]
efter den. :)

Og lad være med at være så meget efter ham. Så hellere forklare det til knægten end at opføre sig som forudrettet kællinger!

Gravatar

#32 filmz-DocDoom 16 år siden

#30: "doktor doom tæl til ti i stedet for at kalde mig sucker"

Jeg talte til 100. Inden da ville jeg have kaldt dig noget langt værre.
_____

#31: "lad være med at være så meget efter ham" ... "forudrettet kællinger"

Nu er det sådan, at jeg har fået en lille datter, hvilket gør, at en biotur med kæresten er noget der skal planlægges, og som man glæder sig særligt meget til. Vi har endelig fået afsat vores datter i aften, og jeg har bestilt bord til en hyggelig middag og to billetter til Yuma er indkøbt.

Så kan jeg fandeme love dig for, at jeg skal være efter ham, når han skriver filmens måske single-vigtigste plotdetalje uden anden varsel end ordet spoiler foran. Der er allerede tre, der har læst det uden at ville det. Det er at skide på os andre. Hvis han ikke kender spoiler-funktionen, så kunne han i det mindste have gjort blot et nogenlunde forsøg på at vise, at han faktisk gjorde sig bedste ved at skrive

*** SPOILER *** SPOILER *** SPOILER ***

- el. lign. og så have skrevet det.

Vi taler jo ikke om en flere år gammel film, men om en film der lige har fået premiere, og som enhver - selv en på 12 år, eller 10, eller 8 - kan regne ud, at man ikke skal risikere at afsløre noget om.

I lyset af dette synes jeg faktisk, at min reaktion er overordentlig mild.

Erlingur: spoiler Batman findes ikke i virkeligheden.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#33 dolphinfriendly 16 år siden

#32 Han er 12 år gammel for fanden da - det er jo ikke fordi han bevidst pisser på nogen herinde. Du får ikke noget ud af at hyle Erlingur666 ud af den, forklar i stedet hvad han skal gøre til næste gang. Der er ingen grund til at opføre sig på den måde.

Selvfølgeligt er det pisse irriterende, at få afsløret detaljer omkring en film, men så er det da vist heller ikke verdens undergang - eller hvad? :) Det skulle da være mærkeligt andet, end at I ikke fik en god aften alligevel.

Gravatar

#34 filmz-DocDoom 16 år siden

#33: Det er fint at du gør dig til dommer over det, men nu kan jo kun jeg afgøre, hvor meget det ødelægger filmen for mig. I betragtning af, hvor mget brugerne her plejer at flippe når selv små spoilers afsløres, mens dette er en meget vigtig ting i en netop bioaktuel blockbuster, så mener jeg - igenigenigen - ikke at jeg påfører mig "på den måde", som du kalder det. Jeg BURDE have givet ham en ægte sviner, men det gjorde jeg ikke.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#35 dolphinfriendly 16 år siden

#34 Jeg synes nu at det gik ganske fint mht en sviner, endda en rigtigt barnlig en af slagsen. Men fuck det. Ikke destu mindre fandt Erlingur666 nok ud af, hvordan og hvor vigtigt det er, at han laver spoilertag - derfor skulle det formentlig heller ikke blive et problem igen. :)

Gravatar

#36 filmz-DocDoom 16 år siden

#35: "Jeg synes nu at det gik ganske fint mht en sviner, endda en rigtigt barnlig en af slagsen"

Når man er så far-agtig at høre på som du er nu, så må enhver kommentar også synes barnlig :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#37 Zabriskie 16 år siden

Doctor Doom:

Spendér lidt mere tid sammen med konen og datteren istedet for foran computeren. Så kan det være du undgår sådan en spoiler en anden gang...
Le temps détruit tout
Gravatar

#38 filmz-bullettooth 16 år siden

AAAwwwwchhh!! lolmand...gå efter bolden og ikke manden! Anyways.... selvfølgeligt er det skide ærgeligt at noget bliver uforvarende afsløret, men hånden på hjertet så tror jeg vi alle sammen har prøvet det efterhånden.... at få skrevet noget der burde have været spoilet! Hvis folk gør det gentagende gange bør man kigge på det, og have en advarsel...evt fra Admin. Bortset fra det, så er jeg personligt så skide nysgerrig så jeg altid hiver i spoliergardinet alligevel for at læse med....så rent personligt betyder det kke hujende dytfis for mig. Glæder mig stadig overordentligt meget til at se den film. Og hey Doctor Doom...cool nok at få lokket kæretsten med en til denne film, she´s a keeper !!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#39 dolphinfriendly 16 år siden

#36 Dine gør i hvert fald. :)

Gravatar

#40 filmz-DocDoom 16 år siden

#38: Tro mig; du skal ikke læse i spoilergardinet. Det er imo. helt ødelæggende for førstegangsoplevelsen af filmen.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: