“3:10 to Yuma” bevæger sig inden for traditionens rammer af den westerngenre, som filmen åbenlyst er et udspring af. Men trods en forudsigelig udvikling og arketypiske vendinger fornemmes instruktøren James Mangolds fascination af en af filmhistoriens mest produktive stilarter. Skuespilpræstationerne imponerer og atmosfæren er genkendelig, men der savnes fornyelse, og så er det ikke til at komme uden om filmens lidt for løse ender og indledningsvis lidt for fraværende dynamik.
#1 akerman 16 år siden
4/5
#2 filmz-Bruce 16 år siden
Hvis 3:10 To Yuma blot var en western, som skulle overstås i pausen før Batman og American Gangster, er det mislykket totalt. Der er effektiv, sprudlende underholdning til tonerne af et knaldhårdt soundtrack, som holder til mange gensyn.
9/10
#3 elwood 16 år siden
Hvis jeg var en kvinde, ville jeg gifte mig med Russel Crowe
tror det var nogenlunde det han sagde.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Petrescu 16 år siden
#5 Ash 16 år siden
Skuespillet er på et rigtig højt niveau, hvor Crowe, Bale og Fonda gør det fremragende. Alligevel bliver de ofte overskygget af Ben Foster, der i sin rolle som Charlie Prince, Ben Wade's højre hånd, simpelthen stjæler de scener han er med i... Han er et lysende talent, som jeg håber at se MEGET mere til i fremtiden!
#6 Hive 16 år siden
#7 elwood 16 år siden
Man vidste bare han var ond fra første scene af.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-Is 16 år siden
Crowe og Bale spiller som altid herligt, men de bliver overskygget af den unge Ben Foster, der leverede en pragt præstation i denne rigtig gode western.
5/6
#9 filmz-Kadann 16 år siden
5/6 herfra også.
#10 filmz-Scarface 16 år siden