“A History of Violence” har sine svage sider, men den fungerer som en habil thriller, der formår at formidle sit budskab, særligt i filmens første akt. Dvd’en er et positivt bekendskab – den massive mængde ekstramateriale og de fine tekniske kvaliteter er med til at trække karakteren op.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-PerKrogh 17 år siden

En overvuderet film, som ikke holder i længden. Efer min mening er den bare kedelig og der er for mange ligegyldige klip, som bare gør filmen langsomlig. Jeg vil kun give den en tre'er.
Gravatar

#2 Riqon 17 år siden

#1 Enig i at den var ret langsom, men ellers synes jeg, den er udmærket og har et ganske interessant tema. (mit lille review)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 squee 17 år siden

Helt enig...

Jeg skal også lige høre, hvad der var så genialt ved Spider? Jeg tror nogenlunde jeg forstod filmen, men helt ærligt... var den ikke lige en tand for røvsyg?
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#4 El vez 17 år siden

#3 Det giver Michael et godt bud på her.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 jessup 17 år siden

En virklig god film - dramatugisk de bedste secscener i mands minde *****.
This is just until June
Gravatar

#6 Bohemian 17 år siden

Min imdb er 9 til denne film..

Den er fandme god.
Free in serenity.
Gravatar

#7 filmz-Is 17 år siden

filmen er fremragende, men er for kort. 5/6
Gravatar

#8 filmz-Faustinon 17 år siden


Det nok en af Cronenbergs dårligste film(men stadig ti gange bedre end alt det andet vestlige pis), se hellere: "Spider", "Videodrome", "Naked Lunch" og mange andre...

Det skal nok lige siges at jeg er en stor Cronenberg fan
David Cronenberg: http://www.imdb.com/name/nm0000343/
i am the videoword made flesh
Gravatar

#9 filmz-barnebarn 17 år siden

Ikke en super film - men den har dog sine momenter og et rimligt godt tema at køre på.

Jeg vil give den 4/6
<hr>
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
Gravatar

#10 SteeN! 17 år siden

Den er røv ringe!
"Ja ja - du flyver og hvad så?"

Skriv ny kommentar: