Man skulle tro, at “Abraham Lincoln: Vampire Hunter” i det mindste ville kunne grine af sig selv, men i stedet bliver vi præsenteret for en film, der tager sin egen søgte historie alt for alvorligt, hvilket ikke bare gør “Abraham Lincoln: Vampire Hunter” til en noget bedragerisk affære, men også en særdeles langtrukken og sløv filmoplevelse. Redigeringen er i top, bevares, men historien og udførelsen mangler den fantasi og charme, der burde karakterisere et projekt, der er så langt ude. Så hvis man er i humør til nogle få, velkoreograferede kampe med blodtørstige vampyrer eller en hurtig rundtur i, hvordan flotte, dunkle billeder kan iscenesættes, så er “Abraham Lincoln: Vampire Hunter” et kig værd. Men hvis det er substans, kvalitet, god historiefortælling, humor og mindeværdige karakterer, man er ude efter, bør man holde sig langt, langt væk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 macel 11 år siden

Ren fantasi, og hvorfor skulle det lige være Abraham Lincoln, det næste bliver vel at J.Edgar Hoover er hemmelig superhelt, og Bush er elitesoldat, som smadrer alt i Irak.
Gravatar

#32 skittlez 11 år siden

macel (31) skrev:
...og Bush er elitesoldat, som smadrer alt i Irak.
Så vidt jeg husker, smadrede Bush alt i Irak, dog ikke som elitesoldat :)
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#33 Nicki52 11 år siden

HA! Nu har jeg lige vundet billetter til filmen over Filmz. Selvom jeg synes det er en god film, synes jeg mine nevøer måske skal have chancen for at se filmen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 11 år siden

Er der nogen af jer, der har set den her endnu?:

www.blu-ray.com/movies/Abraham-Lincoln-vs-Zombies-Blu-ray/39122/#Review
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 Batsy 11 år siden

Lord Beef Jerky (34) skrev:
Er der nogen af jer, der har set den her endnu?:

www.blu-ray.com/movies/Abraham-Lincoln-vs-Zombies-Blu-ray/39122/#Review


Haha, ligner lort bare på billederne.. :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#36 skittlez 11 år siden

Batsy (35) skrev:
Lord Beef Jerky (34) skrev:
Er der nogen af jer, der har set den her endnu?:

www.blu-ray.com/movies/Abraham-Lincoln-vs-Zombies-Blu-ray/39122/#Review


Haha, ligner lort bare på billederne.. :D


Det er Asylum der har udgivet den, så der er gode chancer for at det er lort. Meget gode. Men havde faktisk hørt, at denne skulle være bedre end mange af deres andre Mockbusters. Sådan alt taget i betragtning :)

Prøv at kigge deres produktionsliste igennem, og gennemskue hvilke film, de prøver at plagiere: The Asylum
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#37 Lord Beef Jerky 11 år siden

Asylum er sgu da sjove! Jeg har ganske vist kun set et par stykker af deres film, endda en som var rigtig god, men jeg ser gerne flere... de morer mig mere end langt de fleste blockbusters gør.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: