Man kunne bruge rigtig lang tid på at diskutere, hvorfor “After Earth” er en virkelig, virkelig ringe film, men man gider næsten ikke. Filmen er så uinspireret, at man bliver træt af bare at tale om den. Selv de (mange) dårlige Syamalan-film havde i det mindste et tåbeligt twist, man kunne fnise lidt af, men ikke engang et håbløst forsøg på at overraske forekommer i “After Earth”, hvor hele menneskehedens historie, hele Jordens ‘post-menneske’-æra og alt andet, der kunne have været spændende, viser sig ikke at have bare antydningen af et payoff. Derfor går filmen fluks i glemmebogen, så snart man har forladt biografen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Mantic 10 år siden

nwinther (9) skrev:
Jeg kan ikke mindes at have set en god WS-film.


Seven Pounds?
I Am Legend?
The Pursuit of Happyness?
I, Robot?

Anyway, den her skal da helt sikkert ikke ses.
Gravatar

#42 moulder666 10 år siden

Mantic (41) skrev:
Seven Pounds?
I Am Legend?
The Pursuit of Happyness?
I, Robot?

Anyway, den her skal da helt sikkert ikke ses.


Heh - jeg ville nok være tilbøjelig til at ændre din liste lidt til følgende:

The Pursuit of Happiness?
Den første time af I Am Legend?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#43 Slettet Bruger [2910927201] 10 år siden

For mig lider Will Smith lidt under at deltage i film, jeg finder ganske ok i øjeblikket, jeg ser dem og de film, ofte ikke har gensynsværdi. Her tænker jeg på: Independence Day, Men in Black og Hancock fx.

Så er der enkelte film, jeg godt kan gense med ham, men det er kun et par stykker: I, Robot og Enemy of the State.

Det er måske derfor, at han har været i så høj kurs, altså at han har haft god sans for at ramme store blockbusters, der er oppe i tiden.
Gravatar

#44 Ispep 10 år siden

Jeg har fundet flere af Will Smiths film underholdende. Han har nok star quality til at løfte dem en tand. Han har tilmed også givet fine præstationer i ny og næ - I'm Legend og Ali. Det er også, blandt andet, dem jeg finder underholdende selvom I'm Legend burde have været bedre, men det samme kan siges om I,Robot også.
Gravatar

#45 misuma 10 år siden

Jeg vil også lege med:

Mr Smith gør det altså også udmærket i "Six Degrees Of Seperation". Basta.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#46 dyg 10 år siden

#45 - Helt enig!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#47 Riqon 10 år siden

Og den dér "Rap Fyr i L.A." var da heller ikke at kimse af!! ;-P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#48 MOVIE1000 10 år siden

Riqon (47) skrev:
Og den dér "Rap Fyr i L.A." var da heller ikke at kimse af!! ;-P


[url= han måtte da gerne medvirke i en musical ;)[/url]
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#49 nwinther 10 år siden

Mantic (41) skrev:
Seven Pounds?
I Am Legend?
The Pursuit of Happyness?
I, Robot?

Anyway, den her skal da helt sikkert ikke ses.


Har ikke set Seven Pounds (har ikke engang hørt om den)
I am Legend var noget hø. Ikke nødvendigvis WS'skyld - men ikke detsto mindre noget hø.
Pursuit of Happiness var (mildest talt) "meh". Forceret, som jeg husker den.
I, Robot har jeg aldrig set i sin fulde længde. Jeg har måske set ½ time af den, så kunne jeg ikke udholde mere. Lidt for meget "Blade Runner" - bare ikke nær så god.

WS' problem er hans selviscenesættelse. Det har plaget ham lige siden "Fresh Prince"-dagene. Han tager sig selv for alvorligt og virker ikke til at hvile i sig selv, og det synes jeg skinner igennem i hans præstationer.

Det tætteste jeg synes han er kommet, er Legend of Bagger Vance - at det var en bæ-film var ikke WS's skyld.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#50 Riqon 10 år siden

nwinther (49) skrev:
WS' problem er hans selviscenesættelse. Det har plaget ham lige siden "Fresh Prince"-dagene. Han tager sig selv for alvorligt og virker ikke til at hvile i sig selv, og det synes jeg skinner igennem i hans præstationer.


Hvordan ser du denne ingen-hvile-i-sig-selv komme til udtryk?
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: