Man kunne bruge rigtig lang tid på at diskutere, hvorfor “After Earth” er en virkelig, virkelig ringe film, men man gider næsten ikke. Filmen er så uinspireret, at man bliver træt af bare at tale om den. Selv de (mange) dårlige Syamalan-film havde i det mindste et tåbeligt twist, man kunne fnise lidt af, men ikke engang et håbløst forsøg på at overraske forekommer i “After Earth”, hvor hele menneskehedens historie, hele Jordens ‘post-menneske’-æra og alt andet, der kunne have været spændende, viser sig ikke at have bare antydningen af et payoff. Derfor går filmen fluks i glemmebogen, så snart man har forladt biografen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Slettet Bruger [2910927201] 10 år siden

BN (30) skrev:
Ikke hvis den på trods af de dårlige anmeldelser tjener kassen!


Det gør den så ikke. Sidst jeg kiggede, havde den ikke engang tjent halvdelen af sit budget ind.
Gravatar

#32 duuk74 10 år siden

Tarantrier (25) skrev:

..Hvis jeg kun skal give en film 1 stjerne, så skal den ikke bare være dårlig, men den skal decideret fornærme og frastøde..


Hvorfor giver i ikke bare film med disse "kvaliteter" 0 stjerner?
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#33 Kruse 10 år siden

duuk74 (32) skrev:

Hvorfor giver i ikke bare film med disse "kvaliteter" 0 stjerner?


Jeg kan huske at en filmz-anmelder før har skrevet at systemet ikke tillader 0 stjerner.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#34 BN 10 år siden

Bruno (31) skrev:
Det gør den så ikke. Sidst jeg kiggede, havde den ikke engang tjent halvdelen af sit budget ind.


Ok.

Ja, sommetider følges dårlige anmeldelser og manglende publikums-interesse alligevel ad.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#35 Riqon 10 år siden

Morsom detalje: For ikke så længe siden afslørede M. Night Shyamalan, at han var hemmelig medforfatter på "She's All That".
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#36 Michael Andersen 10 år siden

Ispep (11) skrev:
Det er dog alligevel vildt, at man forsøger at undgå at nævne hans navn, samtidig med man giver manden jobbet til at instruere? Det giver vist ingen mening.


Vi må gå ud fra at det ikke er pr-afdelingen som har ansat ham ;) Tit har de afdelinger ikke noget med folkene bag filmene at gøre. Deres opgave er at få folk i biffen, og derfor ser vi f.eks. alt for ofte trailere osv. som giver et helt andet og forræderisk billede af filmene.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#37 Ispep 10 år siden

#36

Jeg ved faktisk ikke hvor meget/lidt folkene bag er med ind over udviklingen når en film skal sælges. Jeg antog, at det var man i en eller anden udstrækning. Mener dog at have læst engang, at visse instruktører har final Cut på trailers, f eks.
Gravatar

#38 Lehrmann 10 år siden

She's All That var nu meget sødt tænkt, godt hjulpet på vej af forlægget, og har en 90'er stemning som få film i sin genre.
Gravatar

#39 Inferisin 10 år siden

Tarantrier (25) skrev:
Jeg elsker sci-fi, og jeg ved ikke, hvad der gør, at du tror, at det kan jeg ikke? Du må gerne lige smide et link, hvis der er nogen, der går og spreder falske rygter ;)

Mht. at filmen får 2 og ikke kun 1 stjerne, så skyldes det, at 1 stjerne i mine øjne bør være en næsten ligeså uopnåelig karakter som 6 stjerner. Hvis jeg kun skal give en film 1 stjerne, så skal den ikke bare være dårlig, men den skal decideret fornærme og frastøde. Sådan havde jeg det ikke efter "After Earth" - det var den simpelthen for ligegyldig til! Plus, som Insider siger, så er der småting, der er fine nok. Men altså, det er sgu ikke fordi, den ikke er tæt på bundkarakter! :)


Der er ingen rygter, det er bare mine egne observationer. Jeg synes efterhånden bare der kommer for mange negative anmeldelser ud fra dig, ja filmene kan være dårligt, eller så kan man være for kritisk. Man skal jo huske at se filmene med de briller på, som filmen er møntet til.

Et godt eksempel er jeres (ikke din :)) anmeldelse af Witch Hunters med Jeremy Renner. Den er jo åbenlyst ikke lavet til et voksent publikum, så den bliver savet ned. Men prøv at se den med et par unge Teenagers, så tror jeg nok at den ville få flere stjerner.

Anyhow, jeg synes du skriver gode anmeldelser og argumenterer godt for dine synspunkter - men måske du skulle prøve at skrive 2 anmeldelser af den næste film du ser, en positiv og en negativ - og så lige tage et skridt tilbage og kigge på dem begge, og derefter så tage det bedste fra begge og put dem ind i den endelige anmeldelse.

Sikke en væg af tekst, beklager hvis jeg kom frem som aggresiv i mit første indlæg - men det er let nogle gange at blive frustreret over internettet :)
Gravatar

#40 Batsy 10 år siden

Inferisin (39) skrev:
Et godt eksempel er jeres (ikke din :)) anmeldelse af Witch Hunters med Jeremy Renner. Den er jo åbenlyst ikke lavet til et voksent publikum, så den bliver savet ned. Men prøv at se den med et par unge Teenagers, så tror jeg nok at den ville få flere stjerner.


Jeg er 18, teenager og jeg synes den var spild af tid, latterlig, og dårlig... og at de har planet om en 2'er, *suk*. Filmen kunne jo havet været en succes, hvis man havde de rette bag den , skuespillerne i filmen var der intet galt i men udførelsen, meh.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: