Det virker måske underligt at tildele topkarakter til en udgivelse, hvor hverken filmene eller AV-præsentationen opnår seks stjerner, men der er simpelthen så mange timers fascinerende ekstramateriale og exceptionel underholdning gemt i denne smukke æske, at det ville være vanvittigt at belønne udgivelsen med andet end topkarakter. Desuden indeholder boksen jo to af det 20. århundredes bedste genrefilm, som hver især fortjener seks stjerner. Den efterhånden syv år gamle “Alien Quadrilogy”-udgivelse var et uundværligt must, men “Alien Anthology” er bedre i enhver henseende. Enhver filmentusiast med respekt for sig selv bør eje denne boks.
Se også: Filmz TV: Bag skabelsen af “Alien Anthology”.
Skriv ny kommentar:
#11 loki 13 år siden
But to each his or her own :o)
#12 MOVIE1000 13 år siden
#13 filmz-T-bird 13 år siden
#14 IK 13 år siden
Det samme her. :) Jeg ejer LOTR, King Kong og Gladiator i extended editions med timevis af ekstramateriale, og sjovt nok har jeg aldrig gidet at se det.
#15 elwood 13 år siden
? (det for mørkt)
Billede 2
Spring cleaning
Billede 3
Sovesekanden, var begyndt og blive lidt for nærtagende overfor wimmie
Billede 4
Fællesbadet blev aldrig det samme efter en eller anden idiot, tog sin kæle-alien med!
Billede 5
Folk mobbede, og gjorde nar af lille bent, men han var ligeglad, han ville forfølge sin drøm, om at blive natklub sanger.
Billede 6
At han så endte så Heavy Metal sanger i stedet for, er en hel anden historie.
Billede 7
Damm jeg ku godt æde en Big Mac nu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 McPeter 13 år siden
Pest-DK nappede den dog, så endte med at koste næsten det samme som den danske.
Har kun fået set den første indtil videre og var meget imponeret. Det lignede en (næsten) helt ny film. Også lyden var bedre end jeg husker den, selvom man godt kunne høre den var gammel, så var der alligevel lidt bas ind imellem og en innerverende alarm i baghøjtalerne senere. :-)
Glæder mig meget til at gense resten af boksen, især 2'eren og den lidt undervurderede 3'er.
Alt i alt en rigtig lækker udgivelse - har i øvrigt en Alien Quadrilogy til salg på DVD hvis nogen er interesseret? Med DK subs. :-)
#17 filmkorn.dk 13 år siden
#18 wiseguy 13 år siden
#19 Collateral 13 år siden
#20 Gasivodo 13 år siden
Ellers tak. Dette er til dem, der netop ikke købte Qua'en!
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(