Det virker måske underligt at tildele topkarakter til en udgivelse, hvor hverken filmene eller AV-præsentationen opnår seks stjerner, men der er simpelthen så mange timers fascinerende ekstramateriale og exceptionel underholdning gemt i denne smukke æske, at det ville være vanvittigt at belønne udgivelsen med andet end topkarakter. Desuden indeholder boksen jo to af det 20. århundredes bedste genrefilm, som hver især fortjener seks stjerner. Den efterhånden syv år gamle “Alien Quadrilogy”-udgivelse var et uundværligt must, men “Alien Anthology” er bedre i enhver henseende. Enhver filmentusiast med respekt for sig selv bør eje denne boks.
Se også: Filmz TV: Bag skabelsen af “Alien Anthology”.
Skriv ny kommentar:
#21 Thomsen 13 år siden
#22 Yoda 13 år siden
Præcis, ramt lige på kornet og - hvis jeg var religiøs - AMEN! :-)
BD-boksen af "Alien Anthology" kan man ikke komme udenom, hvis man vil have cremen af cremen.
#23 Bony 13 år siden
Jeg glæder mig SÅ meget til Alien i HD. Namme-nam! Dejlig kæreste, hun fortjener en krammer plus det løse i aften/nat.
#24 McPeter 13 år siden
Denne her:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71xrC1cJvhL....
:-)
#25 hurin 13 år siden
Jeg venter til man kan købe dem enkeltvis. Jeg er vokset fra toeren, treeren er bare en dårlig kopi af etteren, fireren er ikke en film men en straf.
#26 filmz-Myrepip 13 år siden
#27 evermind 13 år siden
#28 Thomsen 13 år siden
#29 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 evermind 13 år siden