Det virker måske underligt at tildele topkarakter til en udgivelse, hvor hverken filmene eller AV-præsentationen opnår seks stjerner, men der er simpelthen så mange timers fascinerende ekstramateriale og exceptionel underholdning gemt i denne smukke æske, at det ville være vanvittigt at belønne udgivelsen med andet end topkarakter. Desuden indeholder boksen jo to af det 20. århundredes bedste genrefilm, som hver især fortjener seks stjerner. Den efterhånden syv år gamle “Alien Quadrilogy”-udgivelse var et uundværligt must, men “Alien Anthology” er bedre i enhver henseende. Enhver filmentusiast med respekt for sig selv bør eje denne boks.

Se også: Filmz TV: Bag skabelsen af “Alien Anthology”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Thomsen 13 år siden

Eller til dem, der vil have en bedre billedkvalitet. Eller dem, der bare gerne vil se den ucensurerede udgave af dokumentaren om Alien 3.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#22 Yoda 13 år siden

#21

Præcis, ramt lige på kornet og - hvis jeg var religiøs - AMEN! :-)

BD-boksen af "Alien Anthology" kan man ikke komme udenom, hvis man vil have cremen af cremen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#23 Bony 13 år siden

Yay!! Min kæreste har lige indrømmet, at jeg får Alien Anthology på blu-ray i adventsgave! Indrømmelsen kom efter, at hun fandt ud af, at den kun kostede omkring 350 på Amazon, hvor hun selv har givet 600 kroner i Fona. Haha, så hendes nærighed stak lige næsen frem og nu er jeg bare rigtig glad! Nu skal jeg bare have bestilt den hjem. Jeg foretrækker nu heldigvis også boksen uden facehuggeren og kan godt lige vente et par dage endnu. Det var alligevel planen, at det var den 4. adventsgave, så havde alligevel ikke fået den før den tid. :)

Jeg glæder mig SÅ meget til Alien i HD. Namme-nam! Dejlig kæreste, hun fortjener en krammer plus det løse i aften/nat.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#24 McPeter 13 år siden

tournesoller (17) skrev:
#16 Er den britiske udgave den med udstandset cover?


Denne her:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71xrC1cJvhL....

:-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#25 hurin 13 år siden

Har de ændret farverne på etteren? Det er et stykke tid siden jeg sidst har set den, men jeg mener ikke den scene havde et blåligt skær.

Jeg venter til man kan købe dem enkeltvis. Jeg er vokset fra toeren, treeren er bare en dårlig kopi af etteren, fireren er ikke en film men en straf.
Zardoz has spoken
Gravatar

#26 filmz-Myrepip 13 år siden

#25 Tjek screenshots her. Den virker MEGET tro mod originalen og er forbilledlig flot!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#27 evermind 13 år siden

#26
Det her billede er da fra Bukake-man 2 ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#28 Thomsen 13 år siden

Dét skrev du bare ikke... :-D
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#29 elwood 13 år siden

Nej han linkede 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 evermind 13 år siden

In your face I did!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: