Det virker måske underligt at tildele topkarakter til en udgivelse, hvor hverken filmene eller AV-præsentationen opnår seks stjerner, men der er simpelthen så mange timers fascinerende ekstramateriale og exceptionel underholdning gemt i denne smukke æske, at det ville være vanvittigt at belønne udgivelsen med andet end topkarakter. Desuden indeholder boksen jo to af det 20. århundredes bedste genrefilm, som hver især fortjener seks stjerner. Den efterhånden syv år gamle “Alien Quadrilogy”-udgivelse var et uundværligt must, men “Alien Anthology” er bedre i enhver henseende. Enhver filmentusiast med respekt for sig selv bør eje denne boks.
Se også: Filmz TV: Bag skabelsen af “Alien Anthology”.
Skriv ny kommentar:
#41 MOVIE1000 13 år siden
#42 Mark Malmstrøm 13 år siden
jeg er mest tryg ved at de sidder fast.
:)
BTW - når jeg ser ALIEN så får jeg indtryk af at chestburter-monsteret er mindre i forhold til den fra ALIENS - men dette er ikke sandt - en slettet scene fra ALIEN (ikke med i nogen er udgaverne på BD) viser et landskabs-perspektiv af hele crewet der kigger på kane og monsteret og der kan man se at den faktisk er pæn stor.
#43 Jones 13 år siden
Det tilbud er sgu for godt til at sige nej til, så giv jer selv en tidlig julegave og fis afsted til hjemmesiden:
http://www.amazon.co.uk/Alien-Anthology-Blu-ray-Si...
#44 djibyman2-the seque 13 år siden
#45 MuManden 13 år siden
Spørgsmålet er bare om der er DK undertekst på den udgivelse i #43?
#46 Kruse 13 år siden
Det er der :)
#44: Nu står 1'eren og 2'eren hamrende flot på Blu-Ray, så hvis man har sådan en afspiller, så skal man ikke snyde sig selv for den oplevelse. Så er der også masser af fascinerende ekstra materiale, og især dokumentaren om Alien 3's tilblivelse(og ødelæggelse) er meget interessant. Desuden så er Alien 3 og 4 heller ikke helt så slemme igen. Alien 3 i Speciel Edition(Ikke nogen egentlig Director's Cut, men det tætteste man kommer på det) er i hvert fald ganske udemærket underholdning.
#47 Bobby Singer 13 år siden
#48 Mark Malmstrøm 13 år siden
Golic plothullet bliver fixet
#49 zejper 12 år siden
Skrive undskyldning eller jeg melder det
#50 ulrikc 12 år siden
Det er nu rart med sådan nogle udgivelser som denne. Så kan man da lige bruge 549 kr. på at udskifte sin Alien Quadrilogy boks med denne nye fantastiske boks. . . .