Det virker måske underligt at tildele topkarakter til en udgivelse, hvor hverken filmene eller AV-præsentationen opnår seks stjerner, men der er simpelthen så mange timers fascinerende ekstramateriale og exceptionel underholdning gemt i denne smukke æske, at det ville være vanvittigt at belønne udgivelsen med andet end topkarakter. Desuden indeholder boksen jo to af det 20. århundredes bedste genrefilm, som hver især fortjener seks stjerner. Den efterhånden syv år gamle “Alien Quadrilogy”-udgivelse var et uundværligt must, men “Alien Anthology” er bedre i enhver henseende. Enhver filmentusiast med respekt for sig selv bør eje denne boks.

Se også: Filmz TV: Bag skabelsen af “Alien Anthology”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 MOVIE1000 13 år siden

#40 ok ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42 Mark Malmstrøm 13 år siden

det er mere det at folk mener de kan få ridser - og jeg har læst om det beskyttende lag men alligevel - har nogen testet hvor beskyttende det lag er egentlig?

jeg er mest tryg ved at de sidder fast.

:)


BTW - når jeg ser ALIEN så får jeg indtryk af at chestburter-monsteret er mindre i forhold til den fra ALIENS - men dette er ikke sandt - en slettet scene fra ALIEN (ikke med i nogen er udgaverne på BD) viser et landskabs-perspektiv af hele crewet der kigger på kane og monsteret og der kan man se at den faktisk er pæn stor.
Gravatar

#43 Jones 13 år siden

Jeg vil lige gøre folk opmærksomme på, at denne fantastiske box nu kan fås for den nette sum af knap 235 kroner på amazon.co.uk inklusiv diverse ekstrabetalinger og med gratisk Super Saver Delivery...!:D

Det tilbud er sgu for godt til at sige nej til, så giv jer selv en tidlig julegave og fis afsted til hjemmesiden:

http://www.amazon.co.uk/Alien-Anthology-Blu-ray-Si...
Gravatar

#44 djibyman2-the seque 13 år siden

Spørgsmålet er hvad man skal bruge boxen til hvis man allerede har 1 og 2, resten er jo ikke vær at bruge tid på.
Gravatar

#45 MuManden 13 år siden

#44 - Direktors cut af 3'eren er faktisk værd at bruge tid på.

Spørgsmålet er bare om der er DK undertekst på den udgivelse i #43?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#46 Kruse 13 år siden

MuManden (45) skrev:
Spørgsmålet er bare om der er DK undertekst på den udgivelse i #43?


Det er der :)

#44: Nu står 1'eren og 2'eren hamrende flot på Blu-Ray, så hvis man har sådan en afspiller, så skal man ikke snyde sig selv for den oplevelse. Så er der også masser af fascinerende ekstra materiale, og især dokumentaren om Alien 3's tilblivelse(og ødelæggelse) er meget interessant. Desuden så er Alien 3 og 4 heller ikke helt så slemme igen. Alien 3 i Speciel Edition(Ikke nogen egentlig Director's Cut, men det tætteste man kommer på det) er i hvert fald ganske udemærket underholdning.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#47 Bobby Singer 13 år siden

Jeg må være en af de få som faktisk foretrækker biograf udgaven af Alien 3, alene af den grund at der er noget mere fremdrift i handlingen og Special Edition retter alligevel ikke de plothuller der er i bioudgaven.
Idjit
Gravatar

#48 Mark Malmstrøm 13 år siden

SAMCRO (47) skrev:
Jeg må være en af de få som faktisk foretrækker biograf udgaven af Alien 3, alene af den grund at der er noget mere fremdrift i handlingen og Special Edition retter alligevel ikke de plothuller der er i bioudgaven.



Golic plothullet bliver fixet
Gravatar

#49 zejper 12 år siden

Jamen jamen anmelder; er man nu blevet mega-plagiator, alt hvad du foregiver at have skrevet er direkte oversat og plagieret fra: "http://www.blu-ray.com/movies/Alien-Anthology-Blu-ray/5090/". Det er skamløst!!!, hvorfor har din chef ikke opdaget det endnu?
Skrive undskyldning eller jeg melder det
Gravatar

#50 ulrikc 12 år siden

Off-topic:
Det er nu rart med sådan nogle udgivelser som denne. Så kan man da lige bruge 549 kr. på at udskifte sin Alien Quadrilogy boks med denne nye fantastiske boks. . . .

Skriv ny kommentar: