Det virker måske underligt at tildele topkarakter til en udgivelse, hvor hverken filmene eller AV-præsentationen opnår seks stjerner, men der er simpelthen så mange timers fascinerende ekstramateriale og exceptionel underholdning gemt i denne smukke æske, at det ville være vanvittigt at belønne udgivelsen med andet end topkarakter. Desuden indeholder boksen jo to af det 20. århundredes bedste genrefilm, som hver især fortjener seks stjerner. Den efterhånden syv år gamle “Alien Quadrilogy”-udgivelse var et uundværligt must, men “Alien Anthology” er bedre i enhver henseende. Enhver filmentusiast med respekt for sig selv bør eje denne boks.
Se også: Filmz TV: Bag skabelsen af “Alien Anthology”.
Skriv ny kommentar:
#51 Kruse 12 år siden
Undskyld, hvad fanden fabler du om? Der er da absolut intet der tyder på at anmeldelsen skulle være plagieret eller direkte oversat, og da slet ikke fra den anmeldelse som du linker til. Og desuden kender jeg The Insider nok til at vide, at det ikke er noget han kunne finde på.
#52 Slettet Bruger [3474938715] 12 år siden
En åbenlys troll. De to anmeldelser er ikke tæt på at ligne hinanden, så det er bare en eller anden idiot, der har valgt at bruge sit første indlæg på at flame en tilfældig person. :)
#53 Kruse 12 år siden
#54 HonoDelLoce 12 år siden
Det kan være at det er Insider selv, der synes, at hans anmeldelse skabte for lidt omtale, og tænkte han lige ville sætte diskussionen lidt i gang igen ! :D
Der er jo f.eks. brugt langt flere timer på denne anmeldelse end f.eks. anmeldelsen af Brokeback Mountain, og se hvor mange indlæg den anmeldelse genererede! :D
#55 The Insider 12 år siden
Derudover har den kære "zejper" faktisk også skrevet en mail til min chef, Johnny Rechnagel, for at gøre opmærksom på mit "tyveri", som jeg først fik set for et par timer siden grundet de seneste dages mange jule-arrangementer. Her bemærkede han ligeledes, at min anmeldelse var identisk med den amerikanske, en direkte oversættelse endda, og at jeg burde kreditere Blu-ray.com med kildeangivelse og link.
Jeg må tilstå, at jeg - efter at have genlæst hele min gamle anmeldelse OG den på Blu-ray.com - simpelthen heller ikke kan se, hvordan de er fuldstændig ens... Vi er ikke engang enige, når det kommer til bedømmelserne af "Alien 3" og "Alien: Resurrection". Men han må åbenbart være temmelig overbevist, når nu han både skriver mail og indlæg. Under alle omstændigheder er jeg glad for, nu hvor jeg formentlig snart bliver trukket i retten, at jeg i det mindste kan læne mig op ad utyske og Kruses venlige vidneudsagn!
#56 HonoDelLoce 12 år siden
I aim to please !
Men hej - jeg vidner gerne i retten!
Men hvis du taber skal du s'gu ikke regne med, at jeg vil tage imod nogle af dine anmeldelser igennem hemmelige breve og publicere dem for at få det til at ligne, at det var en anden, som anmelder præcist lige som dig, der har gjort det !
#57 Kruse 12 år siden
#58 Thomsen 12 år siden
#59 The Insider 12 år siden
(spæner væk...)
(...begynder at samle anmeldelser i kuvert til HonoDelLoce)
#60 HonoDelLoce 12 år siden