Det virker måske underligt at tildele topkarakter til en udgivelse, hvor hverken filmene eller AV-præsentationen opnår seks stjerner, men der er simpelthen så mange timers fascinerende ekstramateriale og exceptionel underholdning gemt i denne smukke æske, at det ville være vanvittigt at belønne udgivelsen med andet end topkarakter. Desuden indeholder boksen jo to af det 20. århundredes bedste genrefilm, som hver især fortjener seks stjerner. Den efterhånden syv år gamle “Alien Quadrilogy”-udgivelse var et uundværligt must, men “Alien Anthology” er bedre i enhver henseende. Enhver filmentusiast med respekt for sig selv bør eje denne boks.

Se også: Filmz TV: Bag skabelsen af “Alien Anthology”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Kruse 12 år siden

zejper (49) skrev:
Jamen jamen anmelder; er man nu blevet mega-plagiator, alt hvad du foregiver at have skrevet er direkte oversat og plagieret fra: "http://www.blu-ray.com/movies/Alien-Anthology-Blu-ray/5090/". Det er skamløst!!!, hvorfor har din chef ikke opdaget det endnu?
Skrive undskyldning eller jeg melder det

Undskyld, hvad fanden fabler du om? Der er da absolut intet der tyder på at anmeldelsen skulle være plagieret eller direkte oversat, og da slet ikke fra den anmeldelse som du linker til. Og desuden kender jeg The Insider nok til at vide, at det ikke er noget han kunne finde på.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#52 Slettet Bruger [3474938715] 12 år siden

Kruse (51) skrev:
Undskyld, hvad fanden fabler du om? Der er da absolut intet der tyder på at anmeldelsen skulle være plagieret eller direkte oversat, og da slet ikke fra den anmeldelse som du linker til. Og desuden kender jeg The Insider nok til at vide, at det ikke er noget han kunne finde på.

En åbenlys troll. De to anmeldelser er ikke tæt på at ligne hinanden, så det er bare en eller anden idiot, der har valgt at bruge sit første indlæg på at flame en tilfældig person. :)
Gravatar

#53 Kruse 12 år siden

#52: Men det er bare en så specifik og meningsløs omgang trolling, at jeg har svært ved at forstå hvorfor nogen ville bruge tid på det. Men nuvel, trolls giver ikke altid mening :)
Gravatar

#54 HonoDelLoce 12 år siden

Det kan være at det er Insider selv, der synes, at hans anmeldelse skabte for lidt omtale, og tænkte han lige ville sætte diskussionen lidt i gang igen ! :D

Der er jo f.eks. brugt langt flere timer på denne anmeldelse end f.eks. anmeldelsen af Brokeback Mountain, og se hvor mange indlæg den anmeldelse genererede! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#55 The Insider 12 år siden

#54, hehe, touché dude! :-)

Derudover har den kære "zejper" faktisk også skrevet en mail til min chef, Johnny Rechnagel, for at gøre opmærksom på mit "tyveri", som jeg først fik set for et par timer siden grundet de seneste dages mange jule-arrangementer. Her bemærkede han ligeledes, at min anmeldelse var identisk med den amerikanske, en direkte oversættelse endda, og at jeg burde kreditere Blu-ray.com med kildeangivelse og link.

Jeg må tilstå, at jeg - efter at have genlæst hele min gamle anmeldelse OG den på Blu-ray.com - simpelthen heller ikke kan se, hvordan de er fuldstændig ens... Vi er ikke engang enige, når det kommer til bedømmelserne af "Alien 3" og "Alien: Resurrection". Men han må åbenbart være temmelig overbevist, når nu han både skriver mail og indlæg. Under alle omstændigheder er jeg glad for, nu hvor jeg formentlig snart bliver trukket i retten, at jeg i det mindste kan læne mig op ad utyske og Kruses venlige vidneudsagn!
War. War never changes.
Gravatar

#56 HonoDelLoce 12 år siden

I aim to please !

Men hej - jeg vidner gerne i retten!

Men hvis du taber skal du s'gu ikke regne med, at jeg vil tage imod nogle af dine anmeldelser igennem hemmelige breve og publicere dem for at få det til at ligne, at det var en anden, som anmelder præcist lige som dig, der har gjort det !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#57 Kruse 12 år siden

Jeg sad og forsøgte at sammenligne de to, men jeg kan simpelthen ikke komme på de steder den skulle være "plagieret" eller "direkte oversat". Altså jo, de er jo begge en anmeldelse af samme udgivelse, og kommenterer både udgivelsens billede og lyd, men det er vist nok også det :)
Gravatar

#58 Thomsen 12 år siden

#57 - Der har du det! Og så har Insider oven i købet planket idéen med at give en karakter til slut! Den lømmel! Nogen må gøre noget!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#59 The Insider 12 år siden

Shit! Busted!!

(spæner væk...)

(...begynder at samle anmeldelser i kuvert til HonoDelLoce)
War. War never changes.
Gravatar

#60 HonoDelLoce 12 år siden

Anmeldelser holder i det mindste lidt længere end sæd! :)

Skriv ny kommentar: