På kommentarsporet udtrykker Paul Anderson ærgrelse over, at man ikke længere kan bygge en film op på samme måde, som Scott gjorde det med “Alien”, fordi publikum ikke længere har tålmodighed til karaktertegning og stemningsopbygning. Der må med andre ord gemme sig nogle inkompetente instruktører derude et eller andet sted, som ikke ved, hvordan man laver kvalitetsfilm, men bare langer den ene indholdsløse actionfiasko efter den anden over disken. Nogen som bidrager til en udvikling, hvor genrefilm bare bliver dårligere og dårligere. Hvis man så bare kunne udpege disse rådne æbler for Anderson, så han kunne skaffe dem af vejen og lave de film, som han mener vi fortjener, ville fremtiden med garanti se meget lysere ud for alle filmelskere. Men den – ligesom dvd’en – køber vi ikke.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#131 filmz-Gruber 19 år siden

#130 Så er det, det der er galt... :P
Gravatar

#132 mimic 19 år siden

jaaa du er en smule blind HOST RETARD HOST :)
Gravatar

#133 filmz-Farmer 19 år siden

mimic slap dog af! kom med nogle argumenter istedet for det der med "den tjente godt i biograferne", det jo klart! AvP var en meget ventet film, som desværre ikke levede op til alle forventningerne, så kom med nogle rigtige argumenter og slap lidt af.
Fuckin Chuck Norris...
Gravatar

#134 elwood 19 år siden

man kan tage eksemple med spillet Enter the Matrix.

det sku være så godt spillet var meget ventede af alle, fordi man snakkede så meget om at det sku integres i historien og fortælle ting som man ikke så i filmne, og hele cast fra the matrix var med til at lave det selv kampinstruktøren, det lød jo kanon.

Og det solgte også godt det første lange stykke tid, indtil folk faktisk fandt ud af at spillet var dårligt, markedsføring og forventinger til et produkt kan hjælpe godt på vej, men det er produktet's sande kvaliteter som skal kunne blive ved med at sælge det, og ikke en stor forventing eller fancy markedsføring. så'en ser jeg hvertfald på det.

Nogen kan li enter the matrix andre kan ikke, nogle synes godt om AvP andre gør ikke sådan skal det ha lov til at være, folk er forskellige, hvis nogen roser et produkt skal de ha lov til det, man skal bare respekter at andre måske godt ikke kan li det og ikke overfalder dem med at sige at det tjente jo mange penge ind, for efter min mening holder den ikke i længden, men igen det er min mening.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#135 kill the bills 19 år siden

#134 Jeg har Enter the Matrix. Jeg købte det lige efter jeg havde set reloaded. Jeg synes ikke man fik noget specielt at vide i spillet, men kan godt lide, at spille det. To kill some time, det eneste som er fedt i det, er det figureren gør når man har slow på, det ser fedt ud når kuglerne flyver med bølger bag sig.
Gravatar

#136 filmz-Exitium 19 år siden

#135 jeg lånte det af en ven, det var sjovt nok, men bagrunds viden var der ikke megt af, men lad os nu glæde os til "Path of Neo"
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#137 filmz-Farmer 19 år siden

#135 Jeg er helt enig, jeg købte osse Enter The Matrix lige da det udkom pga. al hypen, men blev også fælt skuffet
Fuckin Chuck Norris...
Gravatar

#138 filmz-incubus 19 år siden

Jeg ville ønske, at jeg kunne bidrage til denne tråd med et eller genialt eller virkeligt rammende, men det bliver vidst ikke til andet end et cliché-agtigt citat til at udpensle, hvad der er blevet sagt før:

"Mennesket er målestok for alle tings væren, og alle ikke-tings ikke-væren."

Godnat!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#139 Michael Andersen 19 år siden

#138 Lad mig i den anledning citere Peter Griffin fra "Family Guy":

"Listen, you freak. We don't all watch 'Frasier', okay?" ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#140 filmz-incubus 19 år siden

#139 Undskyld, men Platon blev simpelthen tvunget ned over hovedet på os i oldævl. :)
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: