På kommentarsporet udtrykker Paul Anderson ærgrelse over, at man ikke længere kan bygge en film op på samme måde, som Scott gjorde det med “Alien”, fordi publikum ikke længere har tålmodighed til karaktertegning og stemningsopbygning. Der må med andre ord gemme sig nogle inkompetente instruktører derude et eller andet sted, som ikke ved, hvordan man laver kvalitetsfilm, men bare langer den ene indholdsløse actionfiasko efter den anden over disken. Nogen som bidrager til en udvikling, hvor genrefilm bare bliver dårligere og dårligere. Hvis man så bare kunne udpege disse rådne æbler for Anderson, så han kunne skaffe dem af vejen og lave de film, som han mener vi fortjener, ville fremtiden med garanti se meget lysere ud for alle filmelskere. Men den – ligesom dvd’en – køber vi ikke.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#141 Michael Andersen 19 år siden

#140 Du behøver ikke undskylde, det var bare gas :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#142 filmz-agent 19 år siden

Filmen er den bedste og fyldt med gru.......
det kan jeg lide...!!
Gravatar

#143 filmz-jaxie 19 år siden

Filmen er den værste og virkelig kedelig...
Ikke værd at bruge penge på!
- Mind that Star!
- But mr. Rimmer... That star is 2 lightyears away!
Gravatar

#144 mimic 19 år siden

143 Din mor er den værste og virkelig kedelig og ik værd at bruge penge på :)
Gravatar

#145 filmz-Bruce 19 år siden

#144 Anede ikke Paul W.S var trans?!?!?!?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#146 Hive 19 år siden

#144 Det var din mor til gengæld, hun var sgu alle 25 kr. værd.
Gravatar

#147 mimic 19 år siden

146, så var min mor jo så stadig mere værd :) muhahahahahha
Gravatar

#148 filmz-yoshimura 19 år siden

Sikke en børnehave.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#149 Yoda 19 år siden

Lige mine ord.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#150 kill the bills 19 år siden

Det kan da ikke passe man ikke må sige noget negativt, om den film, på grund af mimic.

Skriv ny kommentar: