Lad være med at bruge penge på denne film. Gå hellere ned til din lokale videoforhandler og anskaf de film som “The Amityville Horror” på den mest uinteressante facon stjæler fra med arme og ben. Skulle du alligevel forvilde dig ind og se den, ja, så prøv at husk på filmens danske tagline, som ironisk nok lyder: ”For Guds skyld – se at komme ud!”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmz-hejmanden 19 år siden

#50 JAntelov
Gravatar

#52 Yoda 19 år siden

Du vrøvler!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#53 Hal60 19 år siden

Syntes nu filmen var god nok - ikke noget vildt - men stadig blandt de bedre gysere jeg har set siden årtusindskiftet...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#54 filmz-sikorab 19 år siden

Hahaha, nøj, var flad af grin da jeg læste anmeldelsen!
Haha, og anmelderen twister den lige:

Citat: Ti minutter inde i filmen høres et rædselsvækkende skrig, som langsomt dør ud: "Neeej, neej, luk mig ud, jeg vil ud!" Uhyggeligt, ingen tvivl om det. Især når skriget kommer fra den flygtende anmelderkollega på række syv, fordi han ikke kan holde ud at se bare et sekund mere af så elendig en film.

Citat: Skulle du alligevel forvilde dig ind og se den, ja, så prøv at husk på filmens danske tagline, som ironisk nok lyder: "For Guds skyld – se at komme ud!"

KLASSE!! :D
Gravatar

#55 filmz-hejmanden 19 år siden

Det er godt nok mistænksomt at en anmelder kan få lov at nedgøre en ellers ok film så meget, uden der bliver skredet ind!
Gravatar

#56 filmz-Soren 19 år siden

Den er da dog bedre end skelleton key, som heller ikke fortjener en stjerne.. Men 2-3 stjerner kan de da godt få..

#57 filmz-mr.filmfreak 19 år siden

Er der nogen forskel på den gamle og den nye udgave ?
Jeg så den fra 1975, for nogen tid siden og den var ikke særlig god.
Gravatar

#58 filmz-sanjo 19 år siden

Saa er der nok ikke nogen forskel, begge stinker hehe
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#59 NOWhere 19 år siden

Gider du lige skrue ned for arrogancen! Det er sku da under alle omstændigheder ikke filmens skyld, at du tror dette og hint inden, du går ind og ser den. Ja, det er en dårlig film fyldt med pjat, vi alle har set før, og den bruger det billigste knep af alle, nemlig at kalde sig "based on the true story". Men lad da være med at blive sur på den, fordi du hoppede på den undertitel!
Gravatar

#60 Old Son 19 år siden

#59 Jeg konstaterer bare, at de ved at fokusere på de virkelige begivenheder måske kunne have lavet en film, der bare var en smule interessant, og som havde et plot, man ikke har set gud ved hvor mange gange før - men nej. At de så ikke engang kan flikke en undertitel sammen, der rent faktisk afspejler filmens egentlige indhold, er bare endnu mere tyndt. Men de turde vel ikke skrive "Based on the story you've heard a thousand times before".
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!

Skriv ny kommentar: